۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۶۰۲۱۵
در آذرماه صورت می گیرد؛

برگزاری ششمین همایش شعر آیینی هفتاد و دو خط اشک

ششمین همایش شعر آیینی هفتاد و دو خط اشک، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­های اصفهان و در آذرماه سال جاری برگزار می شود.
72خط اشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ششمین همایش شعر آیینی هفتاد و دو خط اشک، با هدف نشر و گسترش فرهنگ شعر عاشورایی برگزار خواهد شد.

در بخشی از فراخوان این همایش آمده است؛

با استعانت از خداوند متعال، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­ پیام نور استان اصفهان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان، با هدف ترویج فرهنگ سازی و نشر معارف والای حماسه­ ی حسینی و با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه­ ای (حفظه الله تعالی) در رابطه با نقش چشم گیر شعر در راستای گسترش معارف اهل بیت (علیهم السلام) اقدام به برگزاری همایش ملی شعر عاشورایی می­نماید. در این راستا، از کلیه عزیزانی که قریحه والای خویش را در زمینه ادبیات عاشورایی به کار بسته‎اند دعوت می­ شود که آثار خویش را به دبیرخانه همایش هفتاد و دو خط اشک ارسال نمایند و رونق افزای این بزم ادبی و معنوی باشند.

لازم به یادآوری است که این همایش در قالبهای شعر کلاسیک، شعر نو و قالب آزاد، در روز 7 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد./872/102/ب3

 

 

ارسال نظرات