۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۶۲۶۶۹
آیت الله طبرسی:

تفکر بسیج به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است

آیت الله طبرسی با اشاره به این که بسیج هیچ گاه در برابر انحراف ها و فتنه ها سکوت نکرده و در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام با قدرت ایستاد، گفت: حضور در صحنه بسیج و بسیجیان بسیاری از فتنه های دشمنان را که علیه انقلاب طراحی کرده بودند خنثی کرد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار دانشجویان بسیجی استان از بسیج به عنوان یک شجره طیبه مبارک یاد کرد و با بیان این که این نیروی مردمی با هوشیاری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد، گفت: این نیروی مردمی همواره حافظ انقلاب و آرمان های نظام بوده است.

وی با بیان این که بسیج در عرصه دفاع از دین و انقلاب همواره آماده بوده است، افزود: شجاعت، بصیرت و از خودگذشتگی های بسیج در عرصه های مختلف این انقلاب به ویژه هشت سال جنگ تحمیلی بر همگان کاملاً روشن است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بسیج هیچ گاه در برابر انحراف ها و فتنه ها سکوت نکرده و در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام با قدرت ایستاد، تصریح کرد: حضور در صحنه بسیج و بسیجیان بسیاری از فتنه های دشمنان را که علیه انقلاب طراحی کرده بودند خنثی کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که بسیج هیچ گاه صحنه دفاع از انقلاب را ترک نکرده و نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: این نیروی وفادار به انقلاب پشتیبانی و حراست از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را وظیفه خود می داند و در این مسیر از هیچ کوششی کوتاهی نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که بسیج در طول عمر با برکت خود همواره مورد حملات و ترکش های دشمنان داخلی و خارجی بوده است، افزود: عده ای حتی در داخل نیز حاکم شدن تفکر بسیج را بر نمی تابند و همگام با دشمنان خارجی به این نیروی انقلابی و مردمی می تازند.

امام جمعه ساری با بیان این که بسیج نیروی دلسوز و در صحنه است که هر گاه احساس کرد انقلاب و نظام را خطری تهدید می کند به صحنه آمد، گفت: این نیروی مردمی در مسیر حراست و پشتیبانی از انقلاب جان فشانی های بسیاری کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز به برکت انقلاب اسلامی و خدمات ارزشمند این نیروی مردمی، بسیج امروز به یک تفکر غالب در کشور و حتی دیگر کشورهای جهان تبدیل شده است، بیان داشت: بسیج امروز یک نیروی جهانی است و نقش آفرینی آن تنها در محدوده داخل کشور نیست.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز بسیاری از کشورهای بحران زده منطقه با بهره گیری از الگوی بسیج دشمن خطرناک تکفیری را از خاک خود بیرون راندند، تصریح کرد: اگر امروز می بینیم که کشورمان از یک امنیت بسیاری خوبی در برابر فضای ناامن و بحران زده منطقه برخوردار است به دلیل هوشیاری و بصیرت نیروهای مردمی همچون بسیج است.

وی با بیان این که امروز کشورهای غربی و عربی موفقیت عراق و سوریه در مدیریت جنگ با تروریست ها را به دلیل حضور بسیج مردمی در میدان مبارزه می دانند، بیان داشت: به حتم اگر حضور بسیج مردمی نبود امروز شرایط سوریه، عراق و یمن به گونه ای دیگری رقم می خورد.

نماینده مردم مازندران در مجلس با اشاره به این که تفکر بسیج در حال تبدیل شدن به یک گفتمان جهانی است، تصریح کرد: این گفتمان ارزشمند منافع استکبار و استعماری غربی ها را در کشورهای اسلامی با مشکلات جدی روبرو کرده است.

وی با بیان این که تحولی که بسیج مردمی در انقلاب اسلامی ایران و دیگر کشورهای جهان به وجود آورد حیرت کشورهای جهان را موجب شده است، گفت: دشمن هیچ گاه فکر نمی کرد که بسیج مردمی در عراق و دیگر کشورهای بحران زده بتوانند به این صورت جنگ با تروریست ها را مدیریت کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمن هر آنچه که در توان داشت برای حذف بسیج به میدان آورد اما موفق نشد و شکست خورد، تصریح کرد: بسیج نیرویی برآمده از دل مردم است و پشتوانه اصلی آن متن جامعه هستند.

وی با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تشکیل بسیج مردمی پایه های ظلم را در جهان به لرزه در آوردند، خاطرنشان کرد: دشمن هیچ گاه فکر نمی کرد در برابر تفکر بسیج زمین گیر و ذلیل شود.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی برای بقاء نیاز به نیرو دارد که این مسؤولیت در حال حاضر بر عهده بسیجیان است، ادامه داد: بسیجیان امروز رسالت ویژه‌ای دارند که رهبر انقلاب اسلامی این رسالت را به خوبی برای بسیجیان ترسیم کردند پس باید هوشیار بود و در صحنه حضور داشت.

وی، حفظ انقلاب اسلامی را یک ضرورت و رسالت مهم برشمرد و تصریح کرد: امروز این تکلیف بر دوش همه ما به ویژه بسیجیان است که میراث دار انقلاب اسلامی باشند تا خدای ناکرده دشمن به فکر نفوذ در کشور نیفتد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برای حفظ این میراث ارزشمند خون های زیادی بر زمین ریخته شده است، بیان داشت: نباید تنها میراث خوار این انقلاب باشیم چون در آن صورت خیانت به انقلاب و شهدا است.

آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب اسلامی وابسته به شخص نیست، گفت: پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عده ای در کشور فکر می کردند که می توانند طرح و برنامه های شوم خود را در کشور اجرایی کنند، اما شاهد بودیم با هوشیاری و بصیرت خبرگان ملت، خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری به عنوان رهبری نظام انتخاب شدند و همه توطئه ها و نقشه های دشمنان خنثی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور بی نظیر و میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و این حضور را حاوی پیام مهمی برای دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: عاشقلان ثارالله کیلومترها با پای پیاده به زیارت امام حسین(ع) رفتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این حضور حماسی بر گرفته از همان تفکر بسیجی است، تصریح کرد: در شرایطی که عراق از شرایط ناامنی برخوردار است، اما بسیجیان دلداده حسینی با شور و اشتیاق فراوان به سوی یار شتافتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی اظهارات ترامپ در جریان رقابت های انتخاباتی علیه ایران اشاره کرد و با بیان که عمل کردن به آن اظهارات برای ترامپ هزینه های سنگینی در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تا زمانی که فکر بسیجی در این کشور ودیگر نقاط جهان حاکم است امثال ترامپ نمی توانند اقدامی انجام بدهند.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز رسالت بسیجیان در تحقق اسلامی حقیقی در جامعه بسیار سنگین تر از افراد دیگر است، تصریح کرد: بسیجیان ما باید خودسازی و تزکیه نفس سرآمد دیگران در جامعه باشند./202/950/ب1

ارسال نظرات