۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۴۶۲۷۹۸
نماینده مردم تبریز:

برخی مشکلات اصلی مردم را رها کرده و گرفتار حاشیه شده اند

محمد حسین فرهنگی با انتقاد شدید از دولت یازدهم، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که مسؤولان دولت به موضوعاتی همچون بیکاری و حاشیه نشینی بی توجهی می‌کنند.
محمد حسین فرهنگی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه دوم آذرماه در نطق خود در خانه ملت با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج میراث امام راحل(ره) است که بارها در مراحل حساس از ظرفیت بالای آن استفاده شده است و باید مسؤولان به این نیرو توجه کنند.

وی افزود: امروز در جهان در مواجهه کشورهایی هستیم که مواضع متناقضی را اتخاذ می‌کنند، برای مثال این کشورها در خصوص گرفتاری یک جاسوس هیاهو ایجاد می‌کنند اما در قبال ظلم و جنایت علیه مردم مظلوم یمن سکوت اختیار می‌کنند.

وی با بازگشت پذیری تعهدات ایران در خصوص برجام، عنوان داشت: آمریکا در روند اجرای برجام و علی‌رغم استقبال جهانی از این موضوع کارشکنی می‌کند، باید توجه داشت که ایران نیز می‌تواند در خصوص برجام حتی به مواضع قبل از تعهدات خود بازگردد.

فرهنگی با انتقاد از برخی موضع‌گیری‌‌های داخلی، ابراز داشت: در کشور ما برخی به مسایل فرعی می‌پردازند و به موضوعات مهمی همچون فساد، بیکاری، اشتغال جوانان، اقتصاد مقاومتی، تولید و دیگر امور کم توجهی می‌کنند که همین رفتارها برای مردم آزاردهنده است.

نماینده مردم تبریز در خانه ملت با انتقاد شدید از دولت یازدهم، عنوان داشت: امروز دولت به موضوع حاشیه نشینی بی‌توجهی می‌کند، در کشور ما بالای 4 میلیون مسکن بلا استفاده وجود دارد که کسی به آنها توجه نمی‌کند.

فرهنگی ادامه داد: متاسفانه در خصوص مصوبات مجلس درباره بیکاران هم دولت مخالفت کرده و این مصووبات در حال خاک خوردن است.

گفتنی است فرهنگی در پایان به بررسی مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت./856/پ202/ج

ارسال نظرات