۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۴۶۳۰۳۷
دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

تظاھرات در برابر برخورد متعصابه دولت حق قانونی شیعیان پاکستان است

دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان برخورد تعصب آمیز دولتمردان پاکستان با شیعیان و حمایت گروہ ھای تروریستی را به شدت محکوم کرد.
حجت الاسلام مقصود علی دومکی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود دومکی دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، با صدور بیانیه ای برخورد تعصب آمیز با تظاھر کنندگان مسالمت آمیز که خواستار آزادی حجت الاسلام مرزا یوسف حسین بودند را به شدت محکوم کرد.

وی با اشارہ به این که تحت پیگرد قرار دادن رھبران شیعه و اعضای مجلس وحدت مسلمین پاکستان نشان از افکار متعصابه دستگاہ ھای امنیتی کشور است تاکید کرد: دولت بجای برخورد با گروہ ھای تروریستی تکفیری شھروندان عادی را تحت فشار قرار می دھد.

دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان این که مدارک محکمی در ارتباط بین رھبران گروہ ھای تروریستی و مسؤولین کشور وجود دارد ابراز داشت: تروریسم به ھیچ دین و قانون پایبند نیست، این ھا درندھایی‌اند که به اربابان خود نیز رحم نخواھند کرد.

وی خواستار آزادی فوری حجت الاسلام مرزا یوسف حسین روحانی برجستہ شیعه پاکستان شد و افزود: دولت بجای اعمال قانون و احیای عدل و انصاف در کشور به سیاست ھای تعادلی بین شیعه و وھابی روی آوردہ است که این یک سیاست غلطی است.

حجت الاسلام دومکی رھبران و شیعیان را امن‌ترین شھروندان پاکستان دانست و تصریح کرد: دولت رھبران گروہ ھای تروریستی، عوامل کشتار و انفجار ھای در مراکز و مراسم دینی کشور را دستگیر و محاکمه کنند.

وی در آخر گفت: تظاھرات در برابر برخورد متعصابه دولت حق قانونی شیعیان پاکستان است./988/ب902/د

ارسال نظرات