۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۴۶۳۴۲۲

حزب الله لبنان حمله به زائران اربعین حسینی را محکوم کرد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای جنایت تروریستی وحشیانه باندهای جنایتکار داعشی در منطقه حله عراق علیه زائرانی که از زیارت مقامات اهل بیت (س) در کربلای مقدس و نجف اشرف باز می گشتند و به شهادت و زخمی شدن ده ها انسان بی گناه منجر شد، محکوم کرد.
انفجار تروریستی در بغداد

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان در مورد حمله تروریستی داعش علیه زوار کربلای معلی، بیانیه صادر کرد که متن آن بدین شرح است: این جنایت در ادامه سریال جنایت های تروریستی و کشتاری است که گروه های بی خرد و بی دین مرتکب می شوند و خون انسان های مومن و بی گناه را می ریزند تا کینه های مخفی کرده خود در پشت ادعاهای دینی را تسکین بخشند و سیاست های انتقام جویانه قدرت های بین المللی و منطقه ای شکست خورده در مقابل اراده عراقی ها و میهمانان آنان از دیگر کشورهای اسلامی و عربی را اجرا کنند.

به نوشته العالم، حزب الله در این بیانیه که شامگاه پنجشنبه صادر شد، به خانواده شهدای عراقی و دیگر کشورها که در این فاجعه تروریستی به شهادت رسیده اند، تبریک و تسلیت گفته است.

حزب الله همچنین تلاش های بیشتر برای ریشه کنی تروریست ها، جلوگیری از اهداف پست آنها و نابودی آرزوهای اربابانشان را خواستار شده تا کرامت و آزادی ملت عراق حفظ و امنیت و ثبات آنان تقویت شود.

منابع عراقی و ایرانی اعلام کرده اند به احتمال زیاد 71 تن از ایرانی‌ها جزو شهدای این حادثه باشند. تاکنون 30 شهید ایرانی شناسایی شده اند./847/ب102/د

ارسال نظرات