۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۴۶۳۵۹۶
آیت الله علما:

انقلاب برای بقا نیازمند روحیه انقلابی گری و تفکر بسیجی است

آیت الله علما با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی جهت تداوم نیازمند روحیه انقلابی گری است گفت: انقلاب اسلامی برای بقا نیازمند روحیه انقلابی گری و تفکر بسیجی است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست انقلابی گری و اصالت بسیج در امر به معروف و نهی از منکر که در دانشگاه فرهنگیان شهید صدوقی کرمانشاه برگزار شد با اشاره به رسالت و مسؤولیت ائمه معصومین (ع)ابراز داشت: ترویج و تبیین دین و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین رسالت انبیاء الهی بود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: خوشبختانه فریضه امر به معروف و نهی از منکر ایران را به کشوری هدایتگر و راهنما و همچنین قدرت منطقه تبدیل کرده است.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: امروز تمامی ابرقدرت ها و حتی حقوق بشر تنها به دنبال کسب منافع خویش می باشند اما نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال بازپس گرفتن حقوق مظلومان جهان و حمایت از آنها می باشد.

وی ادامه داد: امروز دشمن از ابزارهای متعدد در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کند، جنگ نرم مهمترین ابزاری است که از طریق آن بیشترین هجمه به جوانان و نوجوانان وارد می شود.

آیت الله علما اظهار داشت: دانشگاه ها مهمترین مراکزی هستند که می توانند در برابر استحاله فرهنگی دشمن ایستادگی کنند لذا باید با برنامه ریزی و بصیرت برنامه های فرهنگی را در جامعه تقویت بخشند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به روشنفکر خواندن قشر دانشگاهی و فرهنگی اذعان داشت: قشر دانشگاهی باید ارزش ها انقلاب را حفظ کند و از اصل انقلاب صیانت و پاسداری کند.

وی در پایان افزود: تمام اقشار جامعه باید روحیه انقلابی گری و تفکر بسیجی را در خود نهادینه کنند و حرکت انقلاب نیز باید بر اساس این دو مقوله باشد./857/202/ب3

ارسال نظرات