۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۴۶۴۵۹۴
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین:

دولتمردان با ایجاد اشتغال معضلات و مشکلات اجتماعی را کاهش دهند

حجت الاسلام عباسی گفت: مسؤولان باید از کارهای غیرضروری خود بکاهند و با ایجاد اشتغال معضلات و مشکلات اجتماعی را کاهش دهند و از حاشیه سازی پرهیز کنند.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌های علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، به حادثه حله اشاره کرد و گفت: دشمنان همیشه می‌خواهند از واقعه بزرگی که مسلمانان رقم می‌زنند سوء استفاده کنند و تفکر اسلامی را زیر سؤال ببرند.

وی در ادامه افزود: راهپیمایی عظیم و چند میلیونی اربعین حسینی کاخ ستمگران را متزلزل کرد و وحدت و همدلی مسلمانان را به جهانیان نشان داد، مسلمانان ثابت کردند اگر رهبر معظم انقلاب دستور دهند همه اطاعت و در برابر ظالمان خواهند ایستاد.

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین با اشاره به اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: اربعین عزت و اقتدار مسلمانان را به جهانیان و ظالمان نشان داد و صهیونستها تلاش کردند با ایجاد حادثه حله، اربعین را تحت الشعاع قرار دهند.

استاد حوزه‌های علمیه قزوین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسؤولان وزارت خارجه باید با قاطعیت بیشتری قدم بردارند و رایزنی خود را با دولت عراق بیشتر کنند و اگر دولت عراق نیاز به مساعدت دارد او را یاری کنند تا امنیت در عراق حاکم شود و شاهد حوادثی چون حله نباشیم.

این کارشناس حوزوی حادثه برخورد دو قطار را بی توجهی عده‌ای دانست و ابراز کرد: سیستمی که قطار را در مواقع بروز خطر متوقف می‌کند از مدار خارج کرده‌اند و قوه قضائیه باید برخورد قاطعانه با عوامل این حادثه داشته باشد تا شاهد چنین حوادث دلخراشی در کشور نباشیم.

وی با بیان اینکه مخالفان نظام و فتنه گران به دنبال حاشیه سازی هستند، تصریح کرد: عده‌ای برای حفظ منافع خود و عده‌ای هم برای خاموش کردن صدای مخالفان خود حاشیه سازی می‌کنند.

حجت الاسلام عباسی در پایان مهمترین مشکل کشور را بیکاری جوانان دانست و گفت: مسؤولان باید از کارهای غیرضروری خود بکاهند و با ایجاد اشتغال معضلات و مشکلات اجتماعی را کاهش دهند و از حاشیه سازی پرهیز کنند./955/303/ب2

ارسال نظرات