۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۴۶۶۱۱۸

معرفی کتاب پیامبر و قصه هایش در نماز جمعه تهران

کتاب پیامبر صلی الله علیه و آله و قصه هایش اثر غلامرضا حیدری ابهری از سوی انتشارات جمال ویژه گروه سنی نوجوانان منتشر شده است.
پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و قصه هایش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین شاهمرادی سرپرست مرکز رسانه ای شیرازه در بخش معرفی کتاب پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به در پیش بودن ولادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به معرفی کتاب پیامبر و قصه هایش اثر غلامرضا حیدری ابهری پرداخت.

وی در ابتدا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که قصه گویی هنر بسیار خوبی است قصه های خوب سازنده شخصیت کودک است منتهی کتاب خوب؛ سعی کنید در این قصه گویی و کار هنری اولین چیزی که در کودک ایجاد می کنید ایمان باشد.

سرپرست مرکز رسانه ای شیرازه با بیان اینکه کتاب پیامبر و قصه هایش حاوی قصه های آموزنده از آن حضرت برای کودکان و نوجوانان است، گفت: یکی از بهترین راه ها برای تبین سیره پیامبر اکرم و تربیت کودکان بیان داستانهای زندگی آن حضرت و گسترش آنها است.

وی ابراز کرد: این کتاب شامل ویژگیهایی است که غلامرضا حیدری ابهری هنرمندانه آن را به رشته تحریر در آورده است که از آن جمله می توان به زبان ساده و صمیمی اشاره کرد که سبب شده مخاطب بتواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: نويسنده‌‌ كتاب، حكايات مجموعه را از كتاب حكايت نامه‌ موضوعي پيامبراعظم صلی الله علیه و آله گزينش كرده است كه جامع‌ترين مجموعه‌ مربوط به حكايات زندگي آن حضرت است، به همين دليل، به گزينش دقيق و قابل قبولي دست يافته است.

وی افزود: این کتاب تصویری جامع و جذاب از سیره نبوی را برای کودکان به تصویر می کشد و افزون بر داستانهایی که هر کدام پیام دقیقی دارد بخشی به عنوان بیشتر بخوان و بیشتر بدان وجود دارد که به مخاطب این امکان را می دهد تا در مورد آن موضوع بیشتر بداند.

سرپرست مرکز رسانه ای شیرازه اظهار داشت: این کتاب قابلیت این را دارد که والدین آن را در کنار کودکان مطالعه کنند و از آن لذت ببرند.

گفتنی است، کتاب پیامبر صلی الله علیه و آله و قصه هایش نوشته غلامرضا حیدری ابهری شامل هفتاد داستان تربیتی از زندگانی آن حضرت در قطع رقعی و 160 صفحه برای گروه سنی نوجوانان از سوی انتشارات جمال منتشر شده است./920/پ202/ق

ارسال نظرات