۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۶۶۳۷۱
کوچک زاده در تبریز:

عده ای با تحریف تاریخ به دنبال مقاصد سیاسی خود هستند

کوچک‌زاده در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: امروز عده‌ای به دنبال تحریف بخشی از حقایق تاریخی برای رسیدن به اهداف خاص در کشور هستند.
کوچکزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مهدی کوچک زاده، نماینده مردم تهران در مجلس نهم عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز به تشریح عملکرد دولت تدبیر و امید در سال‌های گذشته پرداخت و با اشاره به مسأله برجام اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از همان ابتدا تمام تخم مرغ هایش را در سبد برجام قرار داد.
وی با بیان این‌که از برجام تقریبا هیچ عاید دولت شده است، خاطرنشان کرد: بعد از مصوبه کنگره آمریکا مبنی بر تمدید تحریم های ایران این کنگره نامه ای به اوباما نوشتند که به طور خلاصه مفاد این نامه این بود که آقای اوباما حق نداری غلط زیادی کرده و با مصوبه ما مخالفت کنی.
کوچک زاده با اشاره به اظهارات رییس جمهور کشورمان در مقابل منتقدان برجام گفت: کسانی که می گویند اصلاح جهان را چه به ما، گوجه فرنگی باید ارزان شود! باید بدانند که امام خمینی همواره در طول زندگی بر جنگ حق علیه باطل تاکید داشت؛ اما متاسفانه امروز قشر دانشگاه را هورا کش کرده اند؛ دانشجویی که نداند تاریخ معاصرش چه بوده کلاه سرش رفته است. 
نماینده سابق تهران در مجلس با بیان این‌که دانشجویان چشم بیدار جامعه هستند، گفت: دانشجویی که نداند ماجرای کامل صلح امام حسن(ع) چه بوده است؛ وقتی می گویند می خواهیم به مانند امام حسن با دشمن برخورد کنیم باورش می شود. امروز عده‌ای به دنبال تحریف بخشی از حقایق تاریخی برای رسیدن به اهداف خاص در کشور هستند.
وی ادامه داد: در طول تاریخ حقایق و اتفاقاتی چون عاشورا و یا صلح امام حسن(ع) صورت گرفته تا راه درست به بشریت نشان داده شود و مردم به راه راست هدایت شوند. اما متاسفانه برخی اوقات این حقایق تحریف شده و نادرست به مردم منتقل می شود. قضیه صلح امام حسن(ع) نیز آنگونه نیست که امروز عده‌ای به آن استناد می کنند.
کوچک زاده افزود: معاویه برگه سفیدی را به سوی امام حسن(ع) فرستاد و خواستار صلح با شروط ناگفته امام حسن(ع) شد. اما متاسفانه امروز این ماجرا جور دیگری برای مردم تفسیر می شود و گفته می شود باید برای تامین معیشت مردم مذاکره و صلح کنیم. در حالی که اگر بخواهیم قضیه امام حسن(ع) را برای خود الگو بگیریم باید شرایطی اتفاق بیفتد که شورای امنیت برای ما کاغذ سفید ارسال کند.
وی با بیان این‌که خیلی‌ها ادعای حرکت در خط امام را داشته اند، اما باید عملکرد آنان را هم بررسی کرد، گفت: اگر عمل این افراد مخالف گفته هایشان باشد دروغ و کذب آنان آشکار می شود. حقایق پذیرش قطعنامه و نوشیدن جام زهر نیز در تاریخ معاصر کشور و به ویژه, تاریخ بعد از انقلاب بایستی به درستی بیان شود.
نماینده پیشین تهران در مجلس ادامه داد: آنان که ادعا دارند دنیای فردا دنیای گفتمان است نه جنگ! آیا نمی بینند که چه جنگ ها و خونریزی هایی در دنیا انجام می شود و ترامپی رئیس جمهور امریکا می شود که وزیر دفاع خود را سگ هاری می خواند که آزاد شده است.آیا این دنیا دنیای گفتمان است؟
کوچک‌زاده با بیان این‌که برای لغو یک سخنرانی در مشهد آن همه عکس العمل دیدیم اما وقتی آمریکا برجام را نقض فاحش کرد؛ همین افراد چه واکنشی نشان دادند، افزود: قول و فعل افراد باید یکی باشد؛ آنان که ادعای انقلابی بودن و خط امامی دارند؛ باید در عمل رفتار امام را نشان دهند./935/پ203/ج

 

ارسال نظرات