۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۴۶۶۴۴۷

کتاب تربیت مدیر و مربی قرآنی در بازار نشر

کتاب تربیت مدیر و مربی قرآنی(روش تدریس روان خوانی، تجویدالصلوة و تجوید فنی) از سوی انتشارات بوستان کتاب منتشر شد.
کتاب تربیت مدیر و مربی قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب تربیت مدیر و مربی قرآنی(روش تدریس روان خوانی، تجویدالصلوة و تجوید فنی) نوشته احمد قاری به همراه لوح فشرده از سوی انتشارات مؤسسه بوستان کتاب چاپ و روانه بازار شد.

 

در پیشگفتار این کتاب می خوانیم: ایجاد فرهنگ «انس عمومی با ظاهر و مفاهیم قرآن کریم» جهت حاکمیت فضای فرهنگی، تربیتی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی قرآن کریم در جامعه اسلامی از هدف های عالی نظام جمهوری اسلامی است.

 

سعادت جامعه و اصلاح آن  در گرو تبعیت و پیروی تک تک افراد جامعه از قرآن کریم است. درمان دردها، هدایت مردم، بهره مندی از رحمت آسمانی و زمینی حق تعالی، دوری از مکاید شیطانی و نفسانی و ظلمت های درونی  و بیرونی از ارزشمندترین آثار انس با قرآن کریم است.

 

اگر هدف اساسی از نزول قرآن کریم «انس عمومی» باشد، پس ایجاد ساختاری منسجم، پیش برنده، جامع و متناسب با هر قشر، جهت نیل به این هدف بزرگ برای مسؤولان و همچنین مردم ضرورت دارد.

 

این کاب در چهار بخش با عناوینی همچون «کلیات و ضرورت های فعالیت های قرآنی»، «روش تدریس روان خوانی قرآن کریم»، «روش تدریس تجویدالصلوة» و «تجوید فنی» گردآوری و تقدیم علاقه مندان شده است.

 

تربیت مدیر و مربی قرآن، ضرورتی است که در فعالیت های فرهنگی و قرآنی باید به آن توجه ویژه شود. این تربیت بی تردید باید کتاب راهنما داشته باشد تا بتوان از آن نتیجه گرفت. امتیازهای این کتاب را نسبت به آثار دیگر می توان این گونه برشمرد:

 

الف) بیان روش جدید تدریس که چند رکن دارد: مقدمه درس، اصل درس، نکات مهم جهت مطالعه تمرین در کلاس به صورت گروهی، جدول ارزیابی و تمرین خارج کلاس. ب) بیان روش اجرایی گام به گام.

 

این کتاب جهت استفاده مربیان نوشته شده است، اما به گونه ای طراحی و نگارش شده که متعلمان نیز می توانند از آن استفاده و بهره برداری کنند.

 

کتاب تربیت مدیر و مربی قرآنی(روش تدریس روان خوانی، تجویدالصلوة و تجوید فنی) نوشته احمد قاری با شمارگان 1150 جلد و به قیمت 17000 تومان در 264 صفحه همراه با لوح فشرده از سوی انتشارات مؤسسه بوستان کتاب منتشر شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات