۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۶۶۵۸۶
امام جمعه اهل سنت جوانرود:

پیروی از مکتب پیامبر سبب رشد و پیشبرد اهداف اسلام خواهد شد

امام جمعه اهل سنت جوانرود با اشاره به اینکه پیروی از مکتب پیامبر سبب رشد و پیشبرد اهداف اسلام خواهد شد، گفت: امروز تحکیم وحدت میان مسلمانان بیش از پیش احساس می شود، از این رو دشمنان از تحقق این مهم احساس خطر کرده و به تفرقه افکنی در جوامع اسلامی می پردازند.
ماموستا فخری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملا احمد فخری، امام جمعه شهرستان جوانرود ظهر امروز در جشن بزرگ پیامبر نور و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) که در مسجد جامع جوانرود برگزار شد، ابراز داشت: دوستی، برادری و برابری باید بین مسلمانان نهادینه شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان جوانرود تصریح کرد: دستورات و آموزه های دینی همواره به اتحاد و برادری مسلمانان تأکید می کند زیرا به واسطه اتحاد میان مسلمانان دست شیاطین زمانه از سرزمین های مسلمان نشین کوتاه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: دشمنان اسلام با هجمه ها و ابزارهای مختلف درصدد تحقق نقشه های شوم خود علیه مسلمانان هستند و با ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان دشمنی خود را به دین مبین اسلام نشان می دهند.

ماموستا فخری با اشاره به لزوم ایجاد وحدت میان مسلمانان، خاطرنشان کرد: پیروی از اسلام ناب محمدی و اجتناب از درگیری و اختلاف در میان مسلمانان سبب رشد و پیشبرد اهداف اسلام خواهد شد.

این مسؤول اظهار داشت: امروز تحکیم وحدت میان مسلمانان بیش از پیش احساس می شود، از این رو دشمنان از تحقق این مهم احساس خطر کرده و به تفرقه افکنی در جوامع اسلامی می پردازند.

وی تصریح کرد: تمسک به مکتب و آیین رسول اکرم(ص) آثار و برکات فراوانی در جامعه به همراه دارد که یکی از مهمترین آنها تضعیف دشمنان اسلام است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان جوانرود در پایان تأکید کرد: خوشبختانه مردم شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه با یکدیگر برابر و برادر بوده و به تحکیم وحدت و اخوت میان خویش اهتمام ویژه ای دارند./857/203/ب2

ارسال نظرات