۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۶۷۰۸۲
نماینده ولی فقیه در نجف آباد:

بسیج، بزرگ‌‌ترین امانتدار انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام حسناتی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد با اشاره به عظمت انقلاب در منطقه و جهان و عظمت تفکر بسیجی گفت: عزت و سربلندی که امروز نصیب این انقلاب و مردم شده است، امانت و از نعمت های الهی است و بسیج و تفکر بسیجی بزرگترین امانتدار این انقلاب است.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد، با تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق و هفته وحدت گفت: برگزاری این جلسات، ذکر و یاد نعمت های الهی است و یاد کردن مسؤولیت هایی که هر یک نعمتی الهی است.

وی با قرائت آیه 26 سوره انفال به برخی از ابعاد این آیه اشاره کرد و افزود: این آیه یکی از مصادق بارز انقلاب اسلامی است در دورانی که این ملت از سوی دشمنان و استکبار جهانی در دوران شاهنشاهی در ضعف کشیده شده بود و امروز به برکت نعمت های الهی از جمله ولایت فقیه چنان عزتمندانه در جهان ظهور کرده است.

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به فرموده رهبر مظعم انقلاب درباره بسیج بیان داشت: بسیج شجره طیبه ای است که الهام شده به قلب و دل و زبان امام بود و این درختی است که «اَصلُها ثابِتٌ وَ فرعُها فِی السَّماء» است و بسیجی یعنی مسلمان، متعهدترین، به روزترین دین دارترین و بهره بردن از امکانات برای دین خدا است.

وی در ادامه بیان داشت: بسیج مجموعه ارزشمندی است که به لطف الهی در همه جا حضور دارد و برگزاری این گونه نشست ها یک یادآوری و توجه است برای دورانی که پشت سر گذاشتیم و راهی که در پیش رو داریم همان طور که خداوند می فرماید «وَ اذْکُرُوا إِذْ أَنْتُمْ قَليلٌ مُسْتَضْعَفُونَ فِي الْأَرْضِ» بسیاری از امکانات که امروز در اختیار داریم حتی در خواب هم نمی دیدیم.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد درباره علل رسیدن به چنین عزتی ادامه داد: ایمان، صداقت، اخلاص، همت و ایستادگی بر مواضع حق است در دوران قبل از انقلاب در آن وضعیت قلیل بودیم ضعیف نبودیم اما مستضعف بودیم همانند دورانی که پیامبر اکرم(ص) قبل از هجرت در مکه داشتند و پیروزی های آینده از عنایات الهی است.

وی با اشاره به ادامه آیه «أَيَّدَکُمْ بِنَصْرِهِ وَ رَزَقَکُمْ مِنَ الطَّيِّباتِ» بیان داشت: توحید بزرگترین رزق بشری است و عزتی که امروز نصیب این ملت شده است رزق الهی است که باید شاکر باشیم و طبق فرموده پیامبر اصل دین دو ویژگی دارد، صبر و شکر است و باید در تمام شرایط و این دوران سخت تحریم ها این دو ویژگی را فراموش نکنیم.

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به عظمت انقلاب نیز تصریح کرد: امروز این ملت در اوج عزت قرار دارد، چه دورانی را روحانیت شاهد چنین عظمتی بوده، برای زنان و مردان ما چنین دورانی وجود داشته و این همه عزت به برکت خون شهیدان و هدایت های رهبر معظم انقلاب است و تمام این نعمت ها امروز امانت به دست ما است که به نسل های بعدی بسپاریم.

وی در پایان با اشاره به عظمت بسیج در انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: بزرگترین امانت الهی، انسان است و بسیج بزرگترین امانتدار انقلاب است که امروز بیش از گذشته باید هوشیارانه در صحنه های مختلف انقلاب، منسجم تر و محکمتر حضور داشته باشد.

در انتهای این مراسم از زحمات سرهنگ حسین آقایی در مدت 3 سال خدمت در سپاه ناحیه نجف آباد که همزمان با پایان خدمتشان بود، تقدیر و تشکر به عمل آمد و سرهنگ مهدی ساعی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نجف آباد معرفی شد./202/1306/ب1

ارسال نظرات