۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۶۷۵۷۷
امام جمعه قلعه گنج:

دشمن از وحدت مسلمانان بزرگ ترین ضربه ها را می خورد

حجت الاسلام نجنو با بیان اینکه جشن های هفته وحدت همدلی و رفاه را بین مسلمانان ایجاد می کند، گفت: این جشن ها دسیسه های استکبار جهانی را خنثی می کند و دشمن متوجه شده است که از وحدت مسلمانان بزرگ ترین ضربه ها را می خورد.
حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: هر ساله امت های اسلامی در میلاد باسعادت رسول خدا(ص) به برگزاری جشن ها و نشست هایی با محوریت هفته وحدت اقدام می کنند و بیش از 30 سال از ندای وحدت که امام خمینی(ره) آن را سر دادند؛ می گذرد.

وی بیان کرد: جشن های هفته وحدت یک همدلی و رفاه را بین مسلمانان ایجاد می کند تا دسیسه های استکبار جهانی را خنثی کند و امروز دشمن متوجه شده است که از وحدت مسلمانان بزرگترین ضربه را می خورد.

امام جمعه قلعه گنج با بیان اینکه اتحاد مسلمانان مشت محکمی بر دهان آمریکا و صهیونیست ها است، تصریح کرد: دشمنان طی سالهای متوالی تمام ابزار، ظرفیت ها و امکانات خود را به کار گرفته اند تا این همدلی و اتحادی که بین اهل سنت و شیعه ایجاد شده است؛ تفرقه بیندازند.

حجت الاسلام نجنو خاطرنشان کرد: اختلاف انداختن بین امت های اسلامی از اهداف دشمنان است و ایجاد اختلاف و تفرقه در کشورهای سوریه، عراق، بحرین و فلسطین از اهداف دشمنان است و ثمره این جنگ ها در این مناطق نتیجه تفرقه و اختلاف است.

وی یادآور شد: بنابراین همه مسلمانان باید حول محور مشترکات خود بایستند و به استکبار جهانی اجازه دخالت ندهند و از این رو هفته وحدت؛ هفته همدلی اهل سنت و شیعه است و بانگ ملکوتی «اشهد ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده، راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمانان و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی است.

امام جمعه قلعه گنج ابراز کرد: از این رو هفته وحدت درس ها و عبرت های زیادی را برای امت های مسلمان به دنبال دارد و اگر وحدت در امت های اسلامی ایجاد شود آرامش را به دنبال دارد و اگر نسبت به آن بی تفاوت باشیم؛ راه برای نفوذ استکبار جهانی مهیا می شود.

حجت الاسلام نجنو با اشاره به اینکه هفته وحدت یادگار هوشمندی امام راحل در مقابل مکر و کید دشمنان است، عنوان کرد: هفته وحدت همواره یادآور عظمت اسلام است و اهل سنت و تشیع با وحدت و همدلی کامل زیر پرچم اسلام در پیشبرد کامل اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند./302/9709/ب1

ارسال نظرات