۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۶۷۸۶۱
حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام:

وحدت جهان اسلام مهمترین مؤلفه برای ایستادگی در برابر جبهه کفر است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، وحدت جهان اسلام را مهمترین مؤلفه برای ایستادگی در برابر جبهه کفر دانست و گفت: بیشترین ترس دشمنان اسلام از وحدت بین مسلمانان است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به آزادسازی منطقه حلب از دست تروریست های داعشی، تأکید کرد: وحدت جبهه مقاومت سبب رسوایی آمریکا شد.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: تروریستها با حمایت برخی از دولتهای دست نشانده آمریکا در منطقه، حلب را به اشغال خود درآورده بودند تا یک رژیم غاصب مانند اسرائیل را در منطقه ایجاد کنند اما به لطف الهی رسوا و سرافکنده شدند.

به گفته وی، با حمایت این دولت های دست نشانده، تروریست های داعشی در حلب و موصول به دنبال ایجاد یک رژیم صهیونیستی دیگر بودند اما در برابر جبهه مقاومت و مردم سوریه شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شکست تروریستها در حلب سبب رسوایی دولت های دست نشانده منطقه و حامیان داعش شد، ابراز کرد: اکنون این دولتهای دست نشانده به همراه برخی از کشورهای غربی از جمله انگلیس حلیه گر، به بهانه حمایت از چند تروریست، هیاهوی رسانه ای به راه انداخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه اگر چه تعدادی از تروریست ها از حلب فرار کرده اند اما روزی همین تروریستها دامن اروپایی ها و آمریکایی را خواهند گرفت، گفت: مردم در جبهه مقاومت با وحدت و همدلی در برابر تروریست ها ایستادند و با شکست سخت تروریست ها موجب ذلت آمریکا و برخی از کشورهای دست نشانده منطقه شدند و این نشان می دهد که راز پیروزی در مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مسؤولان کشور و دستگاه دیپلماسی در برابر جسارت انگلیس که اقدام به احضار سفیر ایران در این کشور کرده است، باید جواب محکمی به انگلیس حلیه گر و مکار بدهند، یادآور شد: دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی باید در برابر این گونه جسارت ها محکم بایستد و از حقانیت جبهه مقاومت دفاع کند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد در ادامه به تصویب قانون داماتو  (ISA)در کنگره و سنای آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها در مسأله برجام مکارانه و با حلیه گری رفتار کرده اند و رییس جمهوری آمریکا حتی اقدام به وتو کردن این قانون نیز نکرد.

وی اظهار کرد: هوشیاری مسؤولان کشور در برابر حلیه و مکر آمریکا باید حفظ شود و همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند باید در مسأله برجام ایران مقابل آمریکا گام به گام حرکت می کرد.

خطیب جمعه شهرکرد با تبریک فرا رسیدن 17 ربیع الاول، سالروز ولادت پیامبر مکرم اسلام یادآور شد: ولادت پیامبر اسلام سبب شد بت پرستی، آتش پرستی و جهالت از بین برود و اسلام به عنوان کامل ترین دین الهی مردم را به رستگاری هدایت کند

وی وحدت جهان اسلام را مهمترین مؤلفه برای ایستادگی در برابر جبهه کفر دانست و تأکید کرد: بیشترین ترس دشمنان اسلام از وحدت بین مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه روز حمل و نقل را یادآور شد و گفت: رانندگان قشر زحمت کش جامعه هستند و انتظار است زیرساختها حمل و نقل در کشور بهبود یابد چراکه ایمن سازی و استاندارد سازی جاده و زیرساخت ها یکی از ضرورتها در این بخش است.

وی به سالروز شهادت شهید مفتح اشاره کرد و افزود: شهید مفتح یکی از مهمترین شخصیت های انقلابی اسلامی بود که نقش مهمی در وحدت حوزه و دانشگاه داشت و این وحدت و همکاری بین حوزه و دانشگاه باید بیش از گذشته تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان ساخت مصلای امام خمینی(ره) را یکی از کارهای مثبت در بخش فرهنگی استان دانست و گفت: در چند سال اخیر 70 میلیارد ریال برای توسعه، تکمیل و تجهیز مصلا هزینه شده که 30 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی بوده است و این مرکز فرهنگی نیازمند حمایت مالی دولت و خیرین است./9457/201/ب2

ارسال نظرات