۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۶۸۴۲۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیمودن مسیر انقلاب نیازمند چراغ ولایت است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت بصیرت و هوشیاری نسبت به دسیسه های دشمن، گفت: پیمودن مسیر صحیح انقلاب و مقابله با توطئه های دشمن نیازمند چراغ ولایت است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی بعداز ظهر امروز در نشست مدافعان حریم ولایت که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با تبریک ولادت پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع)، گفت: پیامبر اکرم(ص) بنیانگذار دین اسلام و امام صادق(ع) بنیانگذار مکتب اسلامی بوده‌ است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: امروزه ما میراث ‌دار بنای دین اسلام و بنای مکتب جعفری هستیم.

وی در ادامه به آیه 24 سوره انفاق اشاره کرد و افزود: این آیه دارای دو قسمت است که قسمت نخست آن دارای فهمی آسان و قسمت دوم آن دارای فهمی مشکل است و مفسران در تفسیر این آیه اظهار عجز و ناتوانی کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه بخشی از این آیه خطاب به انسانهای مؤمن است، بیان داشت: اجابت در آیه 24 سوره انفاق به معنای پذیرش قلبی و اعتقادی بوده و مؤمن باید در ابتدا به اسلام دعوت شود.

وی با تصریح به اینکه اجابت دعوت ولایت احتیاج به بصیرت دارد، خاطرنشان کرد: شرط اجابت دعوت ولایت، بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بصیرت در جایی مطرح می‌شود که ولایت در آنجا مطرح باشد، یادآور شد: حیات ایمانی در سایه ولایت بوده چرا که ایمان بدون ولایت معنا ندارد.

وی بصیرت را امری قلبی و بیداری درونی عنوان کرد و گفت: در سایه بصیرت و هوشیاری توطئه های دشمن و هجمه ها خنثی می شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در پیمودن مسیر حق و انقلاب به چراغ ولایت نیاز است، تصریح کرد: تحقق این مهم نیازمند بصیرت بوده، اگر بصیرت نباشد سرانجام آن انحراف بوده، چرا که سرنوشت انسانهای بی بصیرت گرفتار دام شیطان بودن است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به برنامه ریزی دشمن و تلاش برای ضربه زدن به باور و اعتقادات در جامعه ما به ویژه بین نسل جوان، گفت: با بصیرت و هوشیاری باید نسبت به دسیسه های دشمن آگاه بود.

وی با تأکید بر ضرورت شک کردن به تعریفهای دشمن و استکبار، بیان کرد: نباید فریب دلسوزی و خیرخواهی استکبار را خورد چرا که هرگز قابل اعتماد نیست.

امام جمعه خرم آباد امر به معروف و نهی از منکر، خدمت به مردم و محرومان را از ملاک های مهمی دانست که باید مورد توجه نیروهای انقلابی و ولایی قرار گیرد و گفت: ملاک ما تفکر بسیجی است و باید این تفکر را حفظ و تقویت کرد.

وی حمایت از مستضعفان دنیا، حفظ وحدت و اقتصاد مقاومتی را ملاک های مهم دیگری عنوان کرد و افزود: به هر چیزی که وحدت را خدشه دار کند نه می‌گوییم./9459/202/ب2

ارسال نظرات