۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۴۶۸۷۱۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

کمک و پشتیبانی از جبهه مقاومت تکلیف امروز امت اسلامی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری کمک و پشتیبانی از گروه های مقاومت اسلامی را یک تکلیف مهم دانست و گفت: امروز وظیفه آحاد مردم مسلمان است که به هر نحوی از جبهه مقاومت در منطقه حمایت کنند تا شاهد پیروزی های دیگر در منطقه باشیم.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست ستاد پشتیبانی نهضت مقاومت اسلامی، آزاد سازی حلب را خبر خوشی برای دلدادگان به اسلام ناب محمدی دانست و گفت: این پیروزی نقشه شوم جبهه کفر و استکبار در منطقه را خنثی کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جبهه استکبار هیچ گاه از توطئه و دشمنی علیه ملت ایران و امت اسلامی بر نداشته است، خاطرنشان کرد: همه تلاش دشمن شکست جبهه مقاومت در جهان و منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمنان و بدخواهان اسلام پس از شکست های گسترده پس از پیروزی انقلاب اسلامی به تشکیل گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه روی آورده است، تصریح کرد: تلاش استکبار از تشکیل این گروه های تروریستی، آغاز جنگ فرقه ای و مذهبی بین مذاهب مختلف در منطقه بوده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که غرب به بهانه های مختلف شیعه و سنی را در مقابل هم قرار داده و بحران های بسیاری را به وجود آوردند، خاطرنشان کرد: سال ها است که کشورهای اسلامی منطقه درگیر جنگ با گروه های تروریستی هستند و متأسفانه خسارت های گسترده ای را به وجود آورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی به درگیری در سوریه اشاره کرد و گفت: استکبار به حذف بشار اسد در سوریه مطمئن بود و جنگ را آغاز کرد، اما همانند ماجرای طبس باز هم در محاسبات خود اشتباه کرد و هم‌اکنون ماندگاری بشار را نیز مشاهده می‌کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مقابله با ظلم و عدم سکوت در مقابل ظالم اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی با پیشرفته‌ترین امکانات نظامی وارد سوریه شد، اما نتوانست در مقابل ایمان راسخ گروه مقاومت اسلامی ایستادگی کند که نشان از پیروزی حق علیه باطل است.

امام جمعه قائمشهر کمک و پشتیبانی از گروه های مقاومت اسلامی را یک تکلیف مهم دانست و خاطرنشان کرد: امروز وظیفه آحاد مردم مسلمان است که به هر نحوی از جبهه مقاومت در منطقه حمایت کنند تا شاهد پیروزی های دیگر در منطقه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که خبرهایی از تعداد زیاد داوطلبان برای حضور در گروه مقاومت به گوش می‌رسد که این مسأله بسیار امیدوار کننده است، تصریح کرد: این موضوع نشان از روحیه شهادت طلبی، ولایت پذیری و استکبار ستیزی جوانان این کشور است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز باید در موازات اقدام ایثارگری‌های گروه های مقاومت اسلامی حرکت کنند، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند همراهی و کمک هستند.

وی با اشاره به این که همه نقشه ها و توطئه های دشمنان با ایستادگی جبهه مقاومت خنثی شد، تصریح کرد: با وجود این‌که همه سرمایه گذاری های دشمنان برای نابودی جبهه مقاومت در منطقه، اما با هوشیاری و مدیریت صحیح جمهوری اسلامی توطئه های دشمنان خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که باید تا آخرین لحظه از جبهه مقاومت در منطقه حمایت کنیم، بیان داشت: دشمنان امروز به دنبال شکست این جبهه هستند، اما بدخواهان و دشمنان اسلام باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه نخواهند گذاشت جبهه مقاومت در منطقه تضعیف شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، آزاد سازی حلب را شکست بزرگی برای آمریکا و هم پیمانان غربی اش دانست و تصریح کرد: آمریکا هر آنچه در توان داشت برای براندازی حکومت فعلی سوریه به کار گرفت، اما با مقاومت و ایستادگی مردم سوریه شکست سنگینی خورد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که علیرغم آزاد سازی حلب و نجات مردم بی گناه سوریه از محاصر تروریست ها، اما شاهدیم که مدافعان غربی آنها از همه ظرفیت ها برای احیای دوباره تکفیری ها استفاده کردند، خاطرنشان کرد: شهر حلب برای تروریست ها بسیار محوری بود و آزاد سازی آن شکست بسیار سنگینی برای همه مدافعان تروریست ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که سیاست های استکباری آمریکا در جهان و منطقه شکست خورده است، ادامه داد: آمریکایی ها برای منافع خود و رژیم غاصب صهیونیستی کشورهای مسلمان منطقه را به ویرانه ای تبدیل کرده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که در شرایطی هزاران انسان بی گناه در سوریه، عراق و یمن به شهادت رسیدند که سازمان های به اصطلاح حقوق بشری در سکوت مرگبار به سر می بردند، بیان داشت: تنها جمهوری اسلامی ایران بود که از مردم بی گناه سوریه، عراق و یمن دفاع کرد و از همه ظرفیت های موجود در جهت حمایت از این کشورها استفاده کرد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز کشورهای اسلامی در برابر توطئه خطرناک دشمنان رسالت سنگینی بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: سران کشورهای اسلامی باید به حمایت های خود از کشورهای غربی پایان دهند و از خواب غفلت بیدار شوند و به حمایت از جبهه مقاومت بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با مهم ارزیابی کردن شرایط امروز خاورمیانه بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی امت اسلامی برای خنثی کردن توطئه آمریکایی ها در منطقه تأکید کرد و گفت: امت اسلامی باید با کنار گذاشتن برخی اختلاف سلیقه های سطحی تنها در فکر تقویت وحدت میان یکدیگر باشند./202/950/ب1

ارسال نظرات