۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۷۰۰۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله:

دشمن در فتنه بعدی به دنبال راه‌اندازی جنگ بین شیعیان است

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) گفت: فتنه بعدی جنگ بین مسلمانان نیست بلکه جنگ بین شیعه با شیعه است، باید در این زمینه از سوی طلاب تنویر افکار عمومی صورت گیرد.
گواهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) امروز در همایش فاطمی به مناسبت بزرگداشت 9 دی که در حسینه فاطمه الزهرا(س) سپاه محمد رسول‌الله برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی از همان ابتدا با فتنه فتنه‌گران مواجه بوده و به یاری خداوند بر همه آنها پیروز شده است.

وی با اشاره به اینکه کشورمان از اوایل انقلاب تا امروز با فتنه‌های زیادی مواجه شده است، عنوان کرد: یکی از فتنه‌ها در سال 68 جریان آقای منتظری بود که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کرد و خاموش کردن آن کار ساده‌ای نبود اما با تدبیر و درایت امام راحل این فتنه برطرف شد.

حجت‌الاسلام گواهی ابراز کرد: جنگ و انتخاب رهبر پس از امام راحل نیز هر کدام می‌توانستند یک فتنه بزرگ برای کشور باشند که در این موارد نیز با تدابیر شجاعانه و آگاهانه امام راحل خطر از کشور دور شد.

وی درباره فتنه‌های دیگر بر علیه نظام خاطرنشان کرد: جریان برجام، کاندید شدن احمدی‌نژاد برای انتخابات، ماجرای سال 78 که دانشجوها به بازی گرفته شدند، فتنه 88، جنگ سوریه یا سایر کشورهای منطقه هر کدام از این موارد می‌توانست برای کشور ما فتنه‌ای بزرگ باشد که رهبر معظم انقلاب با تدابیر خود آنها را خاموش کردند.

حجت‌الاسلام گواهی عنوان کرد: جنگ راه انداختن در کشورهای نظیر سوریه، عراق و افغانستان فتنه‌ای علیه کشور ما بود دشمنان می‌خواستند از طریق این کشورها به ما حمله کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) خطاب به طلاب و وظیفه امروز آنان گفت: امروز دشمنان دنبال فتنه‌های دیگری هستند، فتنه بعدی جنگ بین مسلمانان نیست بلکه جنگ بین شیعه با شیعه است، باید در این زمینه از سوی طلاب تنویر افکار عمومی صورت گیرد./202/807/ب1

ارسال نظرات