۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۴۷۰۶۳۰
امام جمعه زنگی آباد:

دلسوزان انقلاب مراقب فتنه گران باشند

حجت الاسلام سیفی با بیان اینکه دلسوزان انقلاب باید متحد شوند و مراقب فتنه گران باشند، گفت: عده ای در کشور به دنبال راهی هستند که فتنه گران را به میدان بیاورند و میدان داری کنند از این رو مسؤولان و دلسوزان انقلاب باید متحد شوند و مراقب فتنه گران باشند و اجازه ندهند که این کار دوباره تکرار شود.
فتنه

حجت الاسلام ابراهیم سیفی امام جمعه زنگی آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان اظهار داشت: فتنه سال 88 خاموش نشده است و عده ای در کشور وجود دارند که قصد دارند این فتنه را دوباره زنده و آتش را روشن کنند همچنین به دنبال راهی هستند که فتنه گران را به میدان بیاورند و میدان داری کنند، از این رو مسؤولان و دلسوزان انقلاب باید متحد شوند و مراقب فتنه گران باشند و اجازه ندهند که این کار دوباره تکرار شود .

وی تصریح کرد:  نظام ما نظام اسلامی، فرهنگی و ضد استکبار است و به همین دلیل کشورهای استکبار با این نظام اسلامی مخالف هستند؛ از این رو استکبار از همه ابزار ها  از جمله کودتا و ترور و جنگ نرم و همچنین با استفاده از شیوه  جنگ رسانه ای که مقام معظم رهبری به عنوان تهاجم فرهنگی از آن یاد کردند  برای سرنگونی نظام اسلامی استفاده می کند، بنابراین جنگ رسانه ای و تبلیغاتی هم چنان ادامه دارد و ما در جنگ رسانه ای با جهان استکبار هستیم و باید با قدرت در مقابل آنها بایستیم.

حجت الاسلام سیفی افزود: راه مقابله با دشمن و استکبار این است که ما ملت را با ابزار رسانه ای در مقابل این افکار غرب آماده و آگاه کنیم.

امام جمعه زنگی آباد خاطر نشان کرد: از زمان انقلاب تا به امروز دشمن فتنه ها و مشکلات بسیاری را برای این نظام ایجاد کردند و خوشبختانه محور هایی وجود داشته که این فتنه ها را خاموش کردیم و اجازه نداده ایم که دشمن به هدف خود برسد.

وی ادامه داد: تمام مردم باید با هم متحد شوند و اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند تا فتنه دشمنان عملی نشود و همچنین تبعید از ولایت و رهنمودهای نایب امام عصر، مقام معظم رهبری  تمام گروه های سیاسی در کشور و خدمتگذاران نظام  در عمل باید از آنها استفاده کنند؛ از این رونباید شک و تردیدی در خود ایجاد کنند و قطعا کشور در برابر فتنه های دشمن  بیمه می شود.

حجت الاسلام سیفی در پایان گفت: متاسفانه بعضی از وطن فروشان به دشمنان بها داده اند و امروزه نیز وجود دارند، از این رو  مسؤولان باید با استفاده ار رهنمودهای رهبری و توکل برخدا و اعتماد به جوانان و همچنین  باور داشتن به توان داخلی خود و از دشمنان در مسائل اقتصادی قطع امید کنیم، بر روی تولید داخل سرمایه گذاری کنیم تا مشکلات داخلی حل شود./302/866/ب1

ارسال نظرات