۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۴۷۰۸۲۴
با حضور آیت الله آملی لاریجانی؛

تمبر حماسه 9 دی در آمل رونمایی شد

همزمان با برگزاری همایش بصیرتی نهم دی و یادواره شهدای روحانی در مصلی آمل از تمبر حماسه نهم دی رونمایی شد.
آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، همزمان با برگزاری همایش بصیرتی نهم دی و یادواره شهدای روحانی در مصلی آمل امشب از تمبر حماسه نهم دی رونمایی شد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه در جریان این برنامه و بر روی تمبر نوشت: در روز یوم الله نهم دی ماه در محضر مردم ولایتمدار شهرستان آمل این حضور برای اینجانب افتخاری است و همه را به یاد خدا توصیه می کنم.

به گزارش رسا، در همایش بصیرتی حماسه نهم دی و یادواره شهدای روحانی رییس قوه قضاییه، دادستان عمومی و انقلاب تهران، رییس مجمع نمایندگان شمال کشور، رییس کل دادگستری مازندران، دادستان مازندران، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، رییس صداوسیمای مرکز مازندران، مدیران شهرستانی، خانواده های معظم شهدا و آحاد مردم حضور داشتند.

در این همایش که با حضور پرشور و گسترده مردم همراه بود پس از سخنرانی آیت الله آملی لاریجانی، حاج محمود شاهنوری به مداحی پرداخت.

آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه در بخشی از سخنان خود در این مراسم با بیان این که بصیرت نعمتی مانند شهادت است، گفت: در روز نهم دی بصیرت مردم منطقه و کل کشور سبب شد تا بساط فتنه گران جمع شود و فتنه گران با بهانه های واهی می خواستند آرای مردم را تصاحب کنند و ادعای صیانت از آرای مردم داشتند که پشت این فکرها اهداف دیگری نهفته بوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: کسی وارد جریان انتخابات می شود اصل نظام را پذیرفته است که نظام برای شکایات انتخابات قانون دارد و مسیر مشخصی را تعیین کرده است و بعد از انتخابات جلسه ای با رهبری گذاشته شد که از نمایندگان کاندیدا دعوت کردند و بنده از طرف شورای نگهبان حضور پیدا کردم و بیان داشتیم حاضریم حدود 10 درصد از آرا را مورد شمارش مجدد قرار دهیم که قبول نکردند و داستان فراتر از این ها و تقلب یک بهانه بوده است.

آیت الله آملی لاریجانی افزود: امروز وقتی به حمایت کشورهای غربی نگاه می کنیم می خواستند با زور انتخابات را به مسیر دیگری ببرند که آمریکا در آن زمان به حمایت از اغتشاشگران آمد و بعد ناراحت بودند که چرا مقدار کمی از این افراد حمایت کردیم.

وی با بیان این که در اطراف ما مدل انتخابات رنگین را به کار بردند و گمان می کردند می توانند در کشور ما تحت عنوان آزادی و انقلاب رنگین کاری از پیش برند، گفت: انقلاب اسلامی و مردم ما را نشناخته و به عمق وفاداری و ایمان مردم آگاه نبودند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به این که فتنه گران برای کشور هزینه درست کردند، بیان داشت: مردم ما شهادت دیده و اهل جهاد هستند و ملتی که با جهاد سرکرده است از حرف های ایادی استکباری هراسی ندارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بصیرت مردم بساط فتنه را جمع کرده است که آنها برنامه های بسیاری داشتند و در بعضی از کشورها با چند حرکت نظام ها را عوض می کنند و می خواستند این مدل را در کشور ما اجرایی کنند و بسیاری از رسانه های غربی نیز در آن میزان پخش فارسی خود را افزایش دادند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان این که هر جایی که بصیرت مردم در کار باشد بساط فتنه جمع می شود، گفت: بصیرت یک نعمت الهی است که ائمه اطهار(ع) در دعاها به ما یاد دادند که از حضرت حق بصیرت بخواهیم.

وی ادامه داد: مردم ما دشمن و فتنه آنان را شناختند اما گاهی مسوولان کوتاه آمده و کم آوردند و مسوولی بعد از سال ها انقلاب نامه بی سلام به مقام معظم رهبری می فرستد نشان می دهد ماجرا را فهم نکرده است.

رییس قوه قضاییه اظهارداشت: بصیرت برای مردم است بدون اینکه چشمداشتی به پست و مقام داشته باشند و برای حمایت از ولایت فقیه و رضایت خداوند متعال پادررکاب گذاشتند و حضرت حق مردم را مورد عنایت قرار می دهد که دشمنان را به موقع شناختند./203/1314/ب1

ارسال نظرات