۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۷۱۰۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

اعلام آمادگی تبلیغات اسلامی فارس برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس از آمادگی این اداره کل برای ریشه کردن بی‌سوادی در جامعه خبر داد.
حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی در حاشیه سفر یک‌روزه خود به  شهرستان جهرم بیان داشت: مراکز قرآنی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی در سراسر استان فارس برای توسعه نهضت سواد آموزشی فعال هستند که این مهم برای نخستین بار در امسال در مراکز قرآنی ما انجام می‌شود.

وی به مراکز قرآنی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در استان اشاره کرد و ادامه داد: 29 شهرستان استان فارس دارای دفتر و نمایندگی اداره کل تبلیغات اسلامی است که شهرستان جهرم در میان دیگر شهرستان‌ها فعالیت چشم‌گیری داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان این که 40 خانه قرآن در جهرم وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ خانه قرآنی در روستاهای جهرم فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام مهرابی خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و ۳۰۰ قرآن آموز در جهرم  مشغول فراگیری آموزه‌های قرآنی هستند.

لازم به ذکر است مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در سفر یک‌روزه خود به شهرستان جهرم افزون بر شرکت در نماز جمعه این شهر، با ائمه جمعه شهرهای قطب‌آباد، خاوران دیدار و از امام‌جمعه شهر خفر،مسئول شورای هیئات مذهبی و درالقران جهرم تجلیل کرد.

وی همچنین با حضور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم و بازدید از خانه عالم، با خانواده یکی از جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی و روحانیان مستقر در این شهرستان دیدار کرد و با حضور در منزل مرحوم غلامحسین سلحشور مداح اهل‌بیت (ع) به خانواده وی تسلیت گفت و برای بازماندگان آرزوی صبر و سلامتی کرد./102/919/ب1

ارسال نظرات