۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۷۱۱۹۸
مسئول واحد فرهنگی خواهران خبرداد:

حضور حداکثری نوجوانان رده سنی 8 سال در دوره های معارفی آستان مقدس حضرت معصومه

مسؤول واحد فرهنگی خواهران دوره های تفسیر، احکام عمومی، احکام بانوان، فضای مجازی، تربیت فرزند، سواد رسانه، مهدویت، نهج البلاغه، تربیت فرزند را از مهم ترین دوره های معارفی واحد فرهنگی در ترم پاییزعنوان کرد و گفت: در ترم پاییزه واحد فرهنگی در سال جاری بیش از هزار ۳۰۰معارف آموز حضور داشتند.
حرم حضرت معصومه

مریم شهبازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه دوره های معارفی آستان حضرت معصومه(س) در قالب ترم های سه ماه برنامه ریزی شده و شامل ترم های بهاری، تابستانی، پاییز و زمستان است،گفت: در ترم پاییزه واحد فرهنگی در سال جاری بیش از هزار ۳۰۰معارف آموز حضور داشتند.

مسؤول واحد فرهنگی خواهران با تأکید بر این که بیشتر این دوره ها به خواهران اختصاص داشته است، افزود: نکته برجسته و قابل تأمل آن است که حضور نوجوانان و گروه های سنی بالای ۸ سال نیز در این دوره ها بسیار پر رنگ بوده است.

وی دوره های تفسیر، احکام عمومی، احکام بانوان، فضای مجازی، تربیت فرزند، سواد رسانه، مهدویت، نهج البلاغه، تربیت فرزند را از مهم ترین دوره های معارفی واحد فرهنگی در ترم پاییزعنوان کرد و ادامه داد: دوره های نامبرده در سال جاری با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

شهبازی آیین همسرداری، سیاست های مادرانه و دوره های معارفی اخلاق را از دیگر دوره های واحد فرهنگی در ترم پاییز دانست و گفت: اضافه بر شبستان نجمه خاتون سلام(س)، رواق حضرت خدیجه(س) نیز میزبان برنامه های معارفی روزانه و محافل سخنرانی با محوریت موضوعات مختلف دینی و فرهنگی بوده و در دو نوبت صبح و عصر پذیرای زائران و مجاوران آستان بانوی کریمه(س) است./968/203/ب3

ارسال نظرات