۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۴۷۱۴۲۱
استاندار خوزستان:

انتظار شهدا از مسؤولان صیانت از بیت المال است

استاندار خوزستان با اشاره به این که قشر کارمند کشور شهیدانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد، گفت: انتظار شهدا از مسؤولان صیانت از بیت المال و حفظ حریم آن و عدم استفاده از اختیارات محوله است.
استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، پیش از ظهر امروز در کنگره بزرگداشت شهید حامد جرفی و شهدای کارمند خوزستان در تالار امام رضا(ع) شهرک نفت با اشاره به تصریح قرآن کریم درباره زنده بودن شهدا اظهار داشت: شهدا گواه بر اعمال، کردار و رفتار ما هستند که وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام و به دیدار خداوند شتافتند.

استاندار خوزستان گفت: انتظار شهدا از مسؤولان صیانت از بیت المال، حفظ حریم آن و تلاش در جهت استفاده مناسب از بیت المال با اثربخشی بیشتر برای مردم است نه این که تصور کنیم با به عهده گرفتن مسؤولیت از اختیارات محوله بر طبق امیال و خواسته های خود بهره ببریم.

این مقام مسؤول با بیان این که در صورت عدم گام برداشتن در انجام وظایف محوله به صورت جدی باید در دنیا و آخرت پاسخگو باشیم، ابراز داشت: رفتار و عملکرد شهدا همراه با اخلاص بوده که داشته خود را در طبق اخلاص ارزانی داشتند و ما نیز به گونه ای رفتار کنیم که ادامه دادن راه آنها برای همگان آشکار باشد.

شریعتی اداره روند جاری یک جامعه را انتظار خواسته شده از دولت و دولتمردان برشمرد و خاطرنشان کرد: مدیران و کارمندان دولتی نقش ویژه ای در پشتیبانی دفاع مقدس و مدیریت غیرنظامی آن داشتند؛ اما باز هم کارمندان با حضور در میدان نبرد هزار و دویست شهید را در جنگ هشت ساله تقدیم نظام اسلامی کردند.

وی در ادامه به دیدار روز گذشته خود با بسیجیان و مدافعان حرم اشاره و ابراز داشت: این عزیزان تقاضای سرعت بخشی در ترحیص شان از سازمان های دولتی تابع برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) را خواستار شدند که این تقاضا نشان از ادامه دار بودن راه شهدا در میان قشر کارمند و پرتوافکنی پیام انقلاب اسلامی در جامعه است.

استاندار خوزستان با اشاره به این که بسیجیان و مدافعان حرم برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و بالا بردن امنیت کشور از یکدیگر سبقت و اصرار عجیبی برای اعزام دارند، افزود: شهید حامد جرفی به عنوان نماد شهدای کارمندان استان خوزستان و کشور معرفی شد که در این باره اقداماتی برای بزرگداشت این شهید غریب و مهجور انجام تا امکان معرفی وی به مردم استان به ویژه کارمندان فراهم شود.

این مقام مسؤول با بیان این که در کنگره مزبور از کتاب زندگانی و تمبر شهید جرفی رونمایی می شود، ابراز داشت: در مراسمی رسمی از شناسنامه این شهید رونمایی شد و باید ضمن ادامه دادن راه و فکر شهدا، تلاش بیشتری برای اسلامی تر کردن و تحقق شعارهای انقلاب صورت گیرد./203/9456/ب1

ارسال نظرات