۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۴۷۱۷۳۹

راه اندازی اتاق مشاوره کودک و نوجوان در آستان حضرت معصومه

مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه از راه اندازی اتاق مشاوره کودک و نوجوان ظرف مدت یک ماه آینده در رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) خبرداد.
مشاوره

مریم شهبازی، مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه یکی از خدمات به روز و فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) به گروه های سنی مختلف ارائه مشاوره با رویکرد دینی و دین محور  است، گفت: این خدمات مشاوره ای شامل مشاوره تحصیلی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره خانوادگی و مباحث تربیتی و ارائه خدمات مشاوره ای بر مبنای آسیب های اجتماعی می شود.

وی با اشاره به استقبال خوب زائران و مجاوران آستان حضرت معصومه(س) از این خدمت رایگان و عام المنفعه افزود: آمارهای مراجعه روزانه زائران و مجاوران به واحد مشاوره نشان می دهند که اقبال مردم به مشاوره دین محور بسیار خوب بوده و با مشاوره دینی و دین محور می توان در گره گشایی از زندگی مردم نقش به سزایی ایفا کرد.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) تصریح کرد: بزرگسالان جوانان و نوجوانان برای استفاده از خدمات مشاوره ای حرم مطهر می توانند به صحن صاحب الزمان(عج) و واحد مشاوره آستان مقدس مراجعه کنند.

شهبازی با تأکید بر اینکه کارشناسان واحد مشاوره همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳ عصر آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران آستان بانوی کریمه(س) هستند، گفت: خدمات مشاوره ای برای زائران نیاز به وقت قبلی نداشته ولی مجاوران برای دریافت وقت و نوبت قبلی می توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۴۵ تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خدمات مشاوره ای برای قشر کودک و نوجوان به دلیل کمبود نیروی کارشناس بسیار اندک است، افزود: ظرف یک ماه آینده اتاق مشاوره کودک و نوجوان نیز در رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) راه اندازی خواهد شد و به صورت ویژه به کودکان و نوجوانان در امور مختلف خدمات مشاوره ای ارائه خواهد کرد./968/302/ب3

ارسال نظرات