۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۷۲۰۵۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خبر داد؛

برگزاری طرح ملی «بیان و بانوان یاور نماز» در حوزه های علمیه لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری طرح ملی «بیان و بانوان یاور نماز» در استان خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در حوزه خواهران لرستان برگزار می شود.
حوزه علمیه خواهران

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح ملی «بیان و بانوان یاور نماز» در حوزه های علمیه سراسر کشور و با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در حوزه های علمیه خواهران لرستان همزمان با سراسر کشور، افزود: این طرح در دو دوره برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: دوره نخست طرح ملی «بیان و بانوان یاور نماز» 21 بهمن ماه سال جاری برگزار و دوره دوم آن نیز چهارم و پنجم اسفند ماه برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اعلام فراخوان برگزاری طرح ملی «بیان و بانوان یاور نماز» در مدارس علمیه لرستان افزود: در این طرح 50 نفر از طلاب شرکت خواهند کرد.

عزیزی با اشاره به گزینش و انجام مصاحبه بین طلاب جهت شرکت در این طرح ملی، عنوان داشت: پس از گزینش این دوره با حضور اساتید حوزه علمیه قم برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری طرح ملی «بیان و بانوان یاور نماز» را تخصصی کردن تبلیغ و ایجاد کانون بانوان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی بیان کرد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: با برگزاری این طرح  و دیگر دوره های آموزشی در طول سال تلاش می شود در راستای ارتقای سطح علمی طلاب، دانش آموختگان و مبلغان حوزه های علمیه خواهران گامهای مؤثری برداشته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح ملی «بیان و بانوان یاور نماز» در هر دوره به مدت دو روز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این طرح ملی با حضور طلاب شرکت کننده به میزبانی مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد برگزار خواهد شد.

عزیزی در پایان یادآور شد: طرح ملی «بیان و بانوان یاور نماز» در حوزه های علمیه خواهران لرستان با همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار خواهد شد./9459/302/ب2

ارسال نظرات