۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۴۷۲۸۶۷
ائمه جمعه خوزستان با صدور پیامی:

فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی ضایعه‌‌ای بزرگ است

ائمه جمعه استان خوزستان با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت و فقدان این روحانی گرانمایه و انقلابی نستوه و خدمتگزار مخلص و صاحب تجربه را ضایعه ای بزرگ خواندند.
آیت‌الله رفسنجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ائمه جمعه استان خوزستان با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت و فقدان این روحانی گرانمایه و انقلابی نستوه و خدمتگزار مخلص و صاحب تجربه را ضایعه بزرگی خواندند.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر درگذشت یار دیرین حضرت امام و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی و مجاهد دوران مبارزات و خدمتگزار مخلص مردم که از آغاز نهضت در مسؤولیت های مختلف شایستگی های خود را به منصه ظهور نشاند و اینک با یار دیرینش امام خامنه ای و ملت عزیزش که همیشه دلش برای خدمت به آنها می طپید وداع کرده و به جوار حق شتافت.

قطعا فقدان این روحانی گرانمایه و ارزشمند و انقلابی نستوه و خدمتگزار مخلص و صاحب تجربه ضایعه بزرگی است که جز خداوند منان نمی تواند آن را جبران نماید. امیدواریم اینک که در محضر رب العالمین است نتیجه و اجر سال های خدمت و تحمل رنج دوران مبارزات خویش را از حضرت حق دریافت نماید.

ما ائمه جمعه استان خوزستان ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و بیت شریف آن مرحوم و ملت عزیز؛ از خداوند منان جبران این ثلمه را مسئلت می نماییم./101/9453/ب1

ارسال نظرات