۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۴۷۳۹۰۸
امام جمعه امیدیه:

مردم دین خود را در پیچ و خم های مختلف ادا کرده اند

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه مردم انقلاب را تنها نخواهند گذاشت و هرکجا که نظام نیازمند حضور آنها باشد حماسه دیگری خلق می کنند، گفت: در پیچ و خم های مختلفی که انقلاب پشت سر گذاشته از جمله فتنه 88 و انتخابات گوناگون مردم دین خود را ادا کرده اند.
امام جمعه امیدیه، حجت الاسلام علیزاده

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کارهای بزرگی در شهرستان های خوزستان صورت گرفته است، ابراز داشت: عدم وجود نبود رسانه و اطلاع رسانی سبب پایین بودن سطح آگاهی مردم شده است.

وی با بیان این که اتفاق های رخ داده در خوزستان از اهمیت بالایی برخوردار هستند و نباید با بی تفاوتی از آنها گذشت، اظهار داشت: چهارشنبه سیاه در اهواز یکی از این وقایعی است که بسیار قابل توجه و با اهمیت می باشد؛ در دوران دفاع مقدس خوزستان سختی و حملات رژیم را تحمل کرده و این از افتخارات استان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با اشاره به رشادت های استان خوزستان و عدم نمایش این ایثارگری ها، ادامه داد: مظلومیت خوزستان را می توان در این دید که باتوجه به جایگاه والای آن نمایش داده نشده است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که فرار شاه ملعون از کشور در 26 دی ماه یک اتفاق خوبی بود که نوید دهنده به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران به شمار می رفت، گفت: در نقاط گوناگون کشور جشن فرار شاه گرفته شد اما در اهواز دست نشانده های رژیم ستمشاهی مردم را در روز چهارشنبه به خون کشیدند.

امام جمعه امیدیه با اشاره به حضور مردم در عرصه های مختلف و پایبندی به نظام و انقلاب، ادامه داد: بدخواهان بدانند که ملت ایران به آسانی انقلاب اسلامی را بدست نیاورده که بخواهند به سهولت آن را از دست بدهند و در مواقع لازم با واکنش مردم مواجه خواهند شد.

وی افزود: مردم ایران برای تحقق انقلاب اسلامی جان و مال خود را دادند و از هرکاری در این باره دریغ نکردند؛ کسی که چیز گرانبهایی را به سختی به دست آورد به خوبی از آن مراقبت و حفاظت می کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با اشاره به این که هرگونه کمبود و خلأ در کشور مسأله خانوادگی به شمار می آید و استعمارگران و کشورهای غربی و آمریکا حق هیچگونه دخالت ندارند، تصریح کرد: مسؤولان نیز باید به درستی وظایف خود را انجام دهند چراکه مردم ولی نعمت های انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه مردم انقلاب را تنها نخواهند گذاشت و هرکجا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حضور آنها باشد حماسه دیگری خلق می کنند، تصریح کرد: در پیچ و خم های مختلفی که انقلاب پشت سر گذاشته از جمله فتنه 88 و انتخابات گوناگون مردم دین خود را ادا کرده اند.

امام جمعه امیدیه خطاب به مسؤولان گفت: در کشورهای دیگر مسؤولان به دنبال مردمی متعهد و پشتیبان نظام همچون جمهوری اسلامی ایران هستند که باید قدر این ملت را دانست./302/9453/ب1

ارسال نظرات