۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۴۷۵۷۲۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

عدم پاسخگویی مسؤولان راهگشای نفوذ دشمن است

حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم از سوی مسؤولان، گفت: اگر امروز مسؤولان جواب مردم را نداده و پاسخگوی آنها نباشند راه نفوذ را برای دشمنان باز کرده اند،
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: برخی گمان می کنند که اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید با آمریکا دست به دست دهیم، اما ایران اسلامی هیچگاه دست در دست استکبار جهانی نخواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایمان مردم و تبعیت از بیانات امام خمینی(ره) بود و باید توجه داشت که در وضعیت کنونی با تبعیت از دستورات ولی فقیه باید در پایداری و استمرار راه اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) با همدلی و اتحاد تلاش کنیم.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسؤولان کشور به جای برجام و بزرگنمایی آن مشکلات مردم را مورد رسیدگی قرار دهند و پاسخگو باشند، افزود: برجام تحریمها را رفع نکرد و برای شکوفایی اقتصادی کشور نیز کاری از پیش نبرد.

وی با تأکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم از سوی مسؤولان، تصریح کرد: اگر امروز مسؤولان جواب مردم را نداده و پاسخگوی آنها نباشند راه نفوذ را برای دشمنان باز کرده اند، برجام یک حیله از سوی دشمن بود تا در میان مردم نفوذ کنند و اعتقادات مردم را مورد حمله قرار دهند.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه مردم از مسؤولان انتظار خدمت رسانی دارند، گفت: مسؤولان در قبال مطالبات مردم باید پاسخگو باشند و وظیفه دارند که به مردم خدمت کنند، در زمان جنگ امام خمینی(ره) مردم را در جریان امورات جنگ قرار می داد و امروز نیز مسؤولان باید مردم را در جریان امورات کشور قرار دهند.

وی با تأکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی، تنها راهکار رفع مشکلات اقتصادی کشور را تحقق آن دانست و افزود: کشور نیازی به بیگانگان و برجامها ندارد، بلکه نیاز کشور همت مضاعف مسؤولان در مدیریت منابع و استعدادهای کشور است تا شاهد شکوفایی اقتصادی در کشور باشیم.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه دیدیم که تبعیت از ولایت فقیه کشور را از آسیبها مصون خواهد داشت، تصریح کرد: اگر در جریان مذاکرات پیرو بیانات رهبر انقلاب بودیم امروز این چنین شکست نمی خوردیم و شاهد تمدید تحریمها نبودیم./854/302/ب2

ارسال نظرات