۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۷۶۱۶۲
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور خبر داد؛

شرکت بیش از 15 هزار طلبه خواهر و برادر در اردوهای جهادی

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با اشاره به برنامه های اردویی بسیج طلاب و روحانیان، گفت: بیش از 15 هزار طلبه خواهر و برادر در اردوهای جهادی شرکت کرده اند که این فعالیتها به صورت داوطلبانه برای مناطق محروم انجام شده است.
اردوهای جهادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، حجت الاسلام محمدی شاهرودی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور در نشست خبری در جمع خبرنگاران در حاشیه دوره تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران سراسرکشور که بعد از ظهر امروز ششم بهمن در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت برگزار شد، گفت: یکی از مأموریت های مهم بسیج طلاب و روحانیان در سطح کشور در دو گروه خواهر  و برادر تقویت روحیه انقلابی، کمک به حفظ اصول، شناسایی عوامل انقلاب و تلاش در جهت عناصر ماندگاری انقلاب است.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور درادامه با تأکید بر احساس مسؤولیت روحانیان در برابر افراد و جامعه ابراز کرد: در واقع حوزویان نباید رسالت اصلی خودشان  و طلبه بودن در حوزه های علمیه را که بر دوش ما است، از آن غافل نشویم.

وی درادامه با اشاره به وجود دو دیدگاه متفاوت درحوزه های علمیه بیان کرد: در واقع این نشستها در جهت بصیرت افزایی اساتید صورت می گیرد تا آنان با نقشه ها و اهداف دشمن به صورت به روز آشنا شوند.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با اشاره به برنامه های اردویی بسیج طلاب و روحانیان گفت: بیش از 15 هزار طلبه خواهر و برادر در اردوهای جهادی شرکت کرده اند که این فعالیتها به صورت داوطلبانه برای مناطق محروم انجام شده است.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور درباره دیگر فعالیت ها از حضور یک طلبه خواهر و برادر در کنار اردوهای جهادی خبر داد و افزود: ما برای طلاب  و اساتید خواهر و برادر در این دو سطح برنامه داشته ایم که در 11 رشته تخصصی این فعالیتها خلاصه می شود.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با بیان اینکه تربیت راوی برای اردوی راهیان نور از جمله دیگر فعالیتها است، تصریح کرد: در سطح اساتید خواهر و برادر یک همایش برای برادران در جمکران برگزار شد.

وی درباره نشست اساتید خواهر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: هدف دوره تعالی بسیج اساتید آن است که در سه رشته تخصصی آموزش ببینند و با توجه به اینکه اساتید مهارت دارند این کارگاه ها برای مهارت افزایی است./202/934/ب1

ارسال نظرات