۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۷۶۶۳۹
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

دشمن با سیاه نمایی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: یک میلیون و 500 شبکه با سیاه نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات در بین جوانان نسبت به کارآمدی نظام در حال ایجاد یأس هستند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در گردهمایی سراسری مسؤولان کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی، که در مرکز ستاد عالی هماهنگی نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، گفت: در آستانه دهه فجر آنچه امام راحل از آن به عنوان معجزه قرن نام بردند امروز ضرورت دارد که این انقلاب بزرگ داشته شود.

لطفی عنوان کرد: انقلاب فرصتی است که قیامت باید درباره آن پاسخگو باشیم، یک میلیون و 500 شبکه با سیاه نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات در بین جوانان نسبت به کارآمدی نظام در حال ایجاد یأس هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: ما باید دستاوردهای بی‌بدیل بعد از انقلاب را تبیین کنیم، اگر با مردم صادقانه صحبت کنیم آنها با مردم همراه هستند.

وی اظهار داشت: آنچه را که پیش از انقلاب و بعد از آن اتفاق افتاده را بیان کنیم، چراکه امروز دشمنان داخلی و خارجی دنبال این هستند که مردم را از انقلاب و نظام جدا کنند.

لطفی گفت: نمایندگان مجلس ما در آن دوران حق اظهار نظر نداشتند اما امروز دارای عزت هستند، دشمن دنبال سیاه نمایی است ما باید دین خود را ادا کنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز کرد: امروز یوم‌الله 22 بهمن در آستانه ایام فاطمیه است که باید حرمت آن حفظ شود، روز راهپیمایی باید فاطمی بودن حرکت رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل در لحظات آخر عمر شریف فرمودند که حفظ نظام از نماز واجب‌تر است ایشان با این بیان درجه اهیمت این مساله را نشان دادند، بنابراین امروز باید نسل جدید نسبت به عقبه کسانی که دنبال سیاه‌نمایی برای نظام هستند را بشناسند.

لطفی عنوان کرد: باید برای راهپیمایی تعداد کثیری پرچم یازهرا(س) تهیه شده و راهپیمایی به دسته‌های سینه‌زنی تبدیل شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: 38 سال از عمر انقلاب می‌گذرد در حوزه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی دستاوردهای فراوانی به دست آمده باید آنها را برای مردم تبین کنیم./202/807/ب1

ارسال نظرات