۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۴۷۷۳۶۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انحرافات در طول تاریخ به علت دوری از مکتب اهل بیت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حق تنها در مکتب انبیا و اولیای الهی محقق می شود و انحرافات و فسادها در طول تاریخ به دلیل دوری از مکتب اهل بیت(ع) است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با مدیران و مسؤولان دستگاه های اجرایی و ستاد دهه فجر خراسان جنوبی اظهار داشت: حق تنها در مکتب انبیا و اولیای الهی محقق می شود، انحرافات و فسادها در طول تاریخ به دلیل دوری از مکتب اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به زیارت عاشورا، گفت: وقتی که امام حسین(ع) در صحرای کربلا به شهادت رسیدند تمام جهان و جامعه اسلامی و مسلمانان آسیب دیدند و انحرافات زیادی در طول تاریخ به وجود آمد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جریان و واقعه کربلا مصیبتی عظیم بود که بر اسلام و اهل بیت(ع) وارد شد، افزود: وقتی بر مجموعه ای زیانی برسد دو اتفاق از هم پاشیدگی مجموعه و تشکیلات و تباه شدن نتیجه و هستی به وقوع می پیوندد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تمام دستگاه آفرینش برای انسان ها آفریده شده است و تنها مختص انسان می باشد از این رو باید در این دستگاه نباید ظلم و ستمی انجام شود بلکه باید عبادت حق و خدا صورت بگیرد.

وی دنیای امروز را دو قطب حق و باطل دانست و ادامه داد: اگر حق نابود و باطل شود نسل بشر که محصولی از تمام تشکیلات هستی می باشد فاسد می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آزمایشاتی که انسان در زندگی با آن روبرو خواهد شد مهم است، خاطرنشان کرد: این آزمایشات همان آزمایش هایی است که ائمه اطهار(ع) و پیامبران(ص) تا پیش از ظهور امام زمان(عج) هشدار داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: ما در حکومت اسلامی زندگی می کنیم و نباید به سمت حکومت فاسد غربی برویم، تنها داشتن نام مسلمان کافی نیست زیرا افرادی هستند که مسلمان نیستند ولی حق طلب می باشند./202/880/ب1

ارسال نظرات