۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۷۸۱۵۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

انقلاب اسلامی احیای کرامت انسانی و ارزش های دینی بود

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران برای پایان دادن به ظلم و ستم رژیم مستبد شاهنشاهی قیام کردند، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و همراهی ملت بزرگ ایران به منظور احیای کرامت انسانی، احیای ارزش ها، استقلال، آزادی و عزت یک ملت آغاز و به پیروزی رسید.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت‌الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران پنج شنبه شب در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در قائمشهر برگزار شد با اشاره به ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی علیه ملت ایران، گفت: مردم کشورمان در شرایطی زندگی می کردند که حتی جرأت نداشتند حقانیت خود را نیز مطالبه کند.

وی با بیان این که رژیم طاغوت خشونت و جنایت خود را به جایی رساند که به راحتی دستانشان به خون مردم بی گناه و انقلابی آن دوران آلوده می شد، افزود: رژیم سفاک پهلوی در سال های پایانی عمر ننگین خود به راحتی مردم بی گناه را به شهادت می رساندند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اقدامات ظالمانه، غیر انسانی و دیکتاتوری رژیم طاغوت هیچ گاه از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد، بیان داشت: رژیم ضد دین پهلوی برای رسیدن به اهداف و منافع شیطانی خود، خون های مردم بی گناه بسیاری را بر زمین ریخت.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران برای پایان دادن به ظلم و ستم رژیم مستبد شاهنشاهی قیام کردند، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و همراهی ملت بزرگ ایران به منظور احیاء کرامت انسانی، احیاء ارزش ها، استقلال، آزادی و عزت یک ملت آغاز و به پیروزی رسید.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که برای پیروزی این انقلاب عظیم الهی خون های بسیاری به زمین ریخته شده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی به همین آسانی به دست نیامده بلکه با تلاش ها و از خودگذشتگی های شخصیت های بسیاری به دست آمده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، دهه مبارک فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: نسل جوان امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آشنایی با ایثار و از خودگذشتگی های بزرگان انقلاب اسلامی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران با عزم و اراده بالای خود در زیر پرچم اسلام و ولایت فقیه  حکومت دست نشانده طاغوتی را به زیر کشاندند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ابهت پوشالی آمریکا و مستکبران جهان را در هم شکست.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز که 38 سال از عمر این انقلاب عظیم الهی می گذرد طلیعه پیروزی مکتب امام راحل امروز در اقصی نقاط جهان گسترش یافته است، بیان داشت: علیرغم همه توطئه دشمنان برای انزوای نظام اسلامی، اما امروز جمهوری اسلامی به کشوری مقتدر و الگو در جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سران استکبار جهانی لحظه ای از توطئه علیه انقلاب و نظام اسلامی دست نداشتند، خاطرنشان کرد: مستکبران عالم از همه ظرفیت و سرمایه خود برای جلوگیری از جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی  استفاده کردند، اما نتوانستند مانع گسترش انقلاب و آرمان های آن شوند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت کار با تهدید، تحریم، ترور، تحمیل جنگ هشت ساله و بر افروختن آتش فتنه در مناطق مختلف کشور تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را نبود کنند، بیان داشت: اما حضور رهبرانی آگاه و هوشیار همچون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در رأس این انقلاب الهی مانع تحقق توطئه های دشمنان شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که تلاش های دشمنان برای جلوگیری از حرکت قطار پیشرفت انقلاب اسلامی به نتیجه نرسید و انقلاب اسلامی هر روز عزت و اقتدار آن بیشتر شده است، تصریح کرد: علیرغم همه نقش های دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشوری تعیین کننده در معادلات جهانی و منطقه ای ایفا می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور در صحنه مردم رمز پیروزی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: حضور همیشه مردم در صحنه و عرصه های مختلف با اتحاد و یکپارچگی در زیر سایه ولایت فقیه توانستند دشمنان را مأیوس کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که همه قدرت های جهانی در برابر اراده و اقتدار ملت بزرگ ایران عاجز و ناتوان هستند، خاطرنشان کرد: تحریم های ظالمانه نظام سلطه علیه نظام اسلامی و ملت ایران هیچ گاه نتوانست ذره ای از عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران را بکاهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که غرب به سرکردگی آمریکا به خیال خود فکر می کرد با تحریم های فلج کننده خواهد توانست مانع از پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی شوند، افزود: تحریم های غرب، بستری را برای پیشرفت و توسعه کشور فراهم کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در برابر ملت مقاوم و مقتدر ایران اسلامی عاجز هستند، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی در این جهان یارای مقابله با ملت همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی نیست.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمنان به دنبال از بین هویت دینی و انقلابی ملت ایران به ویژه نسل جوان جامعه است، تصریح کرد: اگر هویت ملی و دینی کشورمام خدشه دار شود، دشمن به راحتی اهداف خود را در کشورمان محقق خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود ایجاد فاصله میان مردم و انقلاب اسلامی را یکی از اهداف و توطئه های خطرناک دشمنان انقلاب بیان کرد و گفت: مردم با بصیرت کشورمان با حضور به موقع و اثرگذار خود در صحنه های مختلف ثابت کردند که همواره پشیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه زیر بار زیاده خواهی های مستکبران نخواهد رفت، تصریح کرد: این ملت ثابت کرد همواره با اقتدار مشکلات و سختی ها تحمل کرده و در مسیر انقلاب و آرمان های آن حرکت می کند.

حجت الاسلام صادقی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر، گفت: دهه فجر به عنوان تجسم اراده و عظمت امام خمینی(ره) است که بزرگداشت آن یکی از بهترین راه های خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است./202/950/ب1

ارسال نظرات