۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۷۸۴۱۹
مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب:

راز ماندگاری انقلاب حفظ روحیه انقلابی در میان آحاد مختلف جامعه است

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب با اشاره به اینکه راز ماندگاری انقلاب حفظ روحیه انقلابی در میان آحاد مختلف جامعه است، گفت: بسیاری از انقلاب ها پس از گذر زمان دچار استحاله شدند اما انقلاب اسلامی ایران روز به روز بالنده تر و با صلابت تر در جهان می درخشد.
حجت الاسلام سید سیف الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سید سیف الله موسوی، مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه این شهرستان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ابراز داشت: در زمان انقلاب مردم بصورت خودجوش روحیه انقلابی را در جامعه تقویت می کردند.

وی تصریح کرد: در سالهای انقلاب همبستگی مردم و ارتش موجب شد کسانی که هنوز انقلاب اسلامی را در ایران باور نکرده بودند نیز به سوی انقلاب گرایش پیدا کنند هرچند برخی مقامات عالی رتبه پیروزی انقلاب را نمی پذیرفتند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب بیان داشت: نظامیان فداکار و متعهد در زمان انقلاب به این نتیجه رسیدند که باید کاری بزرگ را رقم بزنند و وظیفه ملی و مذهبی خود را به انجام برسانند، بنابراین به سیل خروشان ملت ایران پیوستند.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: امام خمینی(ره) در سال 57 خطاب به پرسنل نیروی هوایی کشور فرمودند «درود بر شما سربازان امام عصر(عج)، همانطور كه فرياد زديد، تاكنون در خدمت طاغوت بوديد، طاغوتى كه همه هستى ما را ساقط كرد، طاغوتى كه ما را برده خارجى ‌ها كرد و از امروز در خدمت امام عصر(عج) و در خدمت قرآن كريم هستيد».

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور است که دست طاغوت را از خاک کشور کوتاه کرده و نظام مبتنی بر اسلام را در کشور بنا نهاد.

این مسؤول مطرح کرد: اکنون پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار نظام و محبوبیت آن در میان مردم هستیم، زیرا این انقلاب بر اساس وعده الهی صورت گرفت و وعده خدا، وعده ای جاودان است.

وی در ادامه بیان داشت: امروز راز ماندگاری انقلاب حفظ روحیه انقلابی در میان آحاد مختلف جامعه است، تا زمانی که روحیه انقلابی در میان مردم زنده باشد اقتدار نظام دچار خدشه نخواهد شد.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: بسیاری از انقلابها پس از گذر زمان دچار استحاله شدند اما انقلاب اسلامی ایران روز به روز بالنده تر و با صلابت تر در جهان می درخشد و موجب رعب و وحشت دشمنان انسانیت و عدالت است./857/203/ب2

ارسال نظرات