۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۷۸۴۲۳
مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی:

بهره گیری از سیره شهدا موجب خنثی شدن تهاجم فرهنگی دشمنان می شود

مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی با بیان این که بهره گیری از سیره شهدا سبب خنثی شدن تهاجم فرهنگی دشمنان می شود، گفت: از جوانان عزیز می خواهیم تا ادامه دهندگان راه شهدا بوده و سیره این بزرگواران را در برنامه های زندگی خود استمرار بخشند.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، یدالله شهسوار، مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی امروز در مراسم یادواره شهدا و بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد مسلم بن عقیل(ع) آمل برگزار شد، اظهار داشت: میزبان یادواره های شهدا خود شهدا هستند که این عزیزان مقام ارزنده و والایی داشته و عرشی و ملکوتی هستند.

وی تصریح کرد: شهدا ارزش و جایگاه بسیاری داشته و مقام رفیعی دارند که ضرورت دارد قدردان این عزیزان بوده و تکریم شایسته ای از شهدای عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

شهسوار ادامه داد: شهدا دلیرمردانی بودند که برگزاری این یادواره های شهدا فرصت ارزنده ای برای پاسداشت مقام ارزشمند عزیزان فداکار و مجاهد نظام اسلامی است.

مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی با بیان این که شهدا در میدان حق علیه باطل رشادت های بسیاری صورت دادند، گفت: شهدا عاشقانی بودند که به وصال  و هدف نهایی خود دست پیدا کردند.

وی اظهار داشت: خداوند متعال را شاکر هستیم نام شهدا بر سر زبانها جاری است که ضرورت دارد تلاش های ارزنده ای صورت دهیم تا رهرو واقعی راه این عزیزان باشیم.

شهسوار با بیان این که بهره گیری از سیره شهدا زمینه خنثی شدن تهاجم فرهنگی دشمنان می شود، گفت: از جوانان عزیز می خواهیم تا ادامه دهندگان راه شهدا بوده و سیره این بزرگواران را در برنامه های زندگی خود استمرار بخشند.

این جانباز دفاع مقدس افزود: شهدا از ما خواستند تا استقامت و اراده خود را بالا ببریم و خلوص نیت داشته باشیم که نیاز است بهره گیری شایسته از فرهنگ ایثار و مقاومت در وجود خود تقویت کنیم.

مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی ادامه داد: خواسته شهدا این است تا خالصانه در راه خداوند متعال حرکت کنیم و تلاش ما در راستای تحقق رضایت پروردگار متعال باشد.

وی تصریح کرد: انسان باید همواره نماز و قرآن کریم را در کنار خود داشته و از آن استعانت جوید که بهره گیری ارزنده از آن زمینه ساز سعادت و رستگاری حقیقی انسان می شود.

شهسوار خاطرنشان کرد: حضور در مجالس و یادواره های شهدا فرصتی ارزنده است تا از جهالت رهایی پیدا کرده و در مسیر بیداری و تعالی قرار گیریم که می تواند برکات و دستاوردهای ارزنده ای برای ما داشته باشد.

این جانباز دفاع مقدس اظهارداشت: شهدا زمینه ساز عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که ضرورت دارد یاد و راه این عزیزان را ادامه داده و رهرو سیره گرانقدر این عزیزان باشیم.

مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی ادامه داد: امروز ایران اسلامی دارای امنیت پایدار و ارزشمند است که این ها به برکت مجاهدت های امام خمینی(ره)، هدایت ها و منویات مقام معظم رهبری و خون های پاک شهدا است.

وی افزود: شهدا درس ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری را به ما آموختند که ضرورت دارد این ویژگی های ارزنده و متعالی را در وجود خود ترویج دهیم که بسیار مهم و ارزنده است.

گفتنی است، شهرستان هزارسنگر آمل 1043 شهید والامقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل جلوه ای ماندگار از ولایت مداری مردم این دیار است./1314/202/ب2

ارسال نظرات