۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۴۷۹۴۱۲
جانشین بسیج اساتید کشور:

مدل حاکمیت اسلامی در جامعه تبیین شود

حجت الاسلام نصیری فر گفت: باید نمونه و مدل حاکمیت اسلامی را به خوبی تدوین و اجرا کرده و به جهان به عنوان یک الگوی حاکمیتی ارائه دهیم.
حاکمیت اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام عباس نصیری فر، جانشین بسیج اساتید کشور شب گذشته در مسجد میرزاتقی همدان با اشاره به اهمیت انتخابات سال آینده گفت: انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با توجه به مسائل داخلی و خارجی کشور بسیار مهم و حساس خواهد بود.

وی افزود: جمهوری اسلامی در منطقه به یک قدرت بین المللی تبدیل شده که تأثیر جهانی هم دارد، از این رو در آینده باید شخصی را انتخاب کنیم تا بتواند این قدرت را تثبیت کند.

حجت الاسلام نصیری فر ابراز داشت: رییس جمهور آینده باید موقعیت شناس، متخصص، متعهد و شجاع باشد تا بتواند کشور را به خوبی اداره کرده و از حقوق مردم در داخل و خارج کشور دفاع کند.

وی تصریح کرد: غرب برای تخریب وجهه اسلام بعضی از گروه های افراطی که مبانی فکری و اعتقادی چیزی شبیه اسلام اما غیر از اسلام حقیقی بوده را دارند، به عنوان سمبل اسلام به جهانیان معرفی کنند.

جانشین بسیج اساتید کشور بیان داشت: غربی ها در پی القای این مطلب هستند که مسلمانان اشخاصی خشن، بی رحم و تروریست بوده که با ورود به جامعه غرب کشورهای غربی را ناامن خواهند کرد.

وی بیان داشت: ما نباید مایه خوشنودی دشمن شویم و در زمین دشمن بازی کنیم، چرا که فقه شیعه پویا بوده و حاوی معارف عظیمی است که می توان از سوی آن برنامه ای مدون برای همه ابعاد زندگی داشته و به همگان عرضه کنیم تا که اسلام حقیقی را به جهان بشناسانیم.

حجت الاسلام نصیری فر ابراز داشت: ما باید نمونه و مدل حاکمیت اسلامی را به خوبی تدوین و اجرا کرده و به جهان به عنوان یک الگوی حاکمیتی ارائه دهیم و لازمه این کار این است که ما در آینده شاهد رییس جمهوری باشیم که غرب گرا نبوده بلکه با تفکر اصیل اسلامی آشنایی کافی داشته و در راستای گسترش و تبیین این معارف به عنوان یک مدل حاکمیتی تلاش کند.

وی در پایان گفت: انقلابی ها باید به خوبی معارف غنی اسلامی را فرا گرفته و با طلب کمک از خداوند در راستای همگرایی و اتحاد تلاش کنند و حرکت رو به جلوی این انقلاب را پیموده تا پرچم اسلام حقیقی و انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی حاکمیتی همیشه برافراشته باشد./979/202/ب2

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات