۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۵۰۸
امام جمعه تبریز:

دشمنان مستکبر هنوز قدرت ملت ایران را درک نکرده اند

آیت الله شبستری با بیان اینکه دشمنان مستکبر و هذیان گو هنوز قدرت ملت ایران را درک نکرده اند، گفت: دشمنان بدانند هر گونه مقابله ای با ملت ایران آنها را سخت پشیمان و مضمحل خواهد کرد.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز، با بیان اینکه دشمنان هنوز قدرت ایران را درک نکرده اند، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان مستکبر و هذیان گو هنوز قدرت ملت ایران را درک نکرده اند، ابراز داشت: اینها بهتر است به سرنوشت اسلافشان توجه کنند و بدانند هر گونه مقابله ای با ملت ایران آنها را سخت پشیمان و مضمحل خواهد کرد و به خاک سیاه خواهد کشاند.

امام جمعه تبریز با اشاره به تهدیدات و یاوه گویی های رییس جمهور جدی آمریکا، ابراز داشت: ترامپ و آمریکا بداند اگر گزینه هایشان روی میز است، انگشتان دست نیروهای مسلح ما روی ماشه است، ایران اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان در اوج اقتدار و قدرت و آمادگی به سر می برد.

وی با تأکید بر روحیه ولایت پذیری و ایمان استوار نیروهای مسلح، گفت: نیروهای مسلح کشور امروز با ایمانی استوارتر از گذشته در برابر دشمنان آماده هستند، امروز وحدت قابل توجهی بین مردم و نیروهای مسلح کشور وجود دارد که قابل تقدیر و تحسین است.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشید، گفت: این جانفشانی و مجاهدت نیروی هوایی کشور در دوران دفاع مقدس بود که دشمن را به زانو در آورد، نیروی هوایی پشتیبان جبهه های نبرد با دشمن بود.

وی 22 بهمن را مصداق اتم یوم الله دانست و تصریح کرد: 19 بهمن نیروهای هوایی مقدمه ای برای پیروزی در این روز بزرگ بود، نیروی هوایی در شرایطی که هیچ کس باور نداشت با انقلاب بیعت کند و به مردم بپوندند نیروی هوایی این روز تاریخی را به وجود آورد و با رهبر کبیر انقلاب بیعت کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رژیم پهلوی و درباریان آن باور نداشتند که به وسیله همان ارتش تحت سلطه خود و امکانات و تجهیزاتی نظامی ضربه شکننده ای به پیکرشان وارد شود، ابراز داشت: نیروی هوایی برای همیشه پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هست./854/202/ب2

ارسال نظرات