۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۷۹۷۲۴
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی؛

همایش بزرگ مسؤولان هیئات مذهبی و مداحان سیستان و بلوچستان برگزار شد

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی همایش بزرگ مسؤولان هیئات مذهبی و مداحان سیستان و بلوچستان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
همایش بزرگ مسؤولین هیئات مذهبی و مداحان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی همایش بزرگ مسؤولان هیئات مذهبی و مداحان سیستان و بلوچستان امروز در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

محسن ارباب‌افضلی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال اتمام است و فردا با رسیدن ۲۲ بهمن سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی شروع خواهد شد.

وی افزود: ۲۲ بهمن نماد وحدت مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان است که این حضور و همبستگی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این ایام بهانه‌ای برای یادآوری امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در این ایام جا دارد آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری کنیم که نهضت و قیام را ادامه داده است.

وی هدف از برگزاری این همایش را یادآوری از کسانی که باعث پیروزی انقلاب شده اند بیان کرد و افزود: جوشش انقلاب از آغاز تاکنون با مداحان اهل بیت(ع) بوده است.

ارباب‌افضلی خاطرنشان کرد: مردم از ماه محرم و صفر برای پیروزی انقلاب کمک گرفته اند که این موضوع در سال ۸۸ به روشنی نمایان شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سال ۸۸ مردم در ۹ دی ماه عناصر اصلی مساجد و هیات های مذهبی تحت تاثیر فرمایشات مقام معظم رهبری و بسیاری از بزرگان انقلاب به حرکت در آمدند و رخ داد بزرگ قیام ۹ دی را رقم زدند./203/831/ب1

ارسال نظرات