۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۷۹۷۶۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

قوانین آموزش و پرورش نیازمند بازبینی و اصلاح است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قشر فرهنگی کشور باید مورد حمایت قرار بگیرند، گفت: در این جامعه اسلامی باید آموزش و پرورش را در اولویت طرح های مورد نظر خود قرار بدهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان کشور اظهار داشت: آموزش و پرورش در جامعه می تواند نقش بسزایی داشته باشد و به نوعی این سازمان مغز جامعه انسانی حساب می شود.

وی گفت: قانونی که امروز در آموزش و پرورش وجود دارد نیازمند اصلاح است، برای این وزارت خانه در کشور باید چارچوب مشخصی تعیین شود و تمام اعضاء و کسانی که در نظام آموزشی تأثیرگذار هستند در این چارچوب قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: با این قانونی که در حال حاضر در نظام آموزشی کشور است نمی توانیم مشکلی را حل کنیم و لذا باید قانون تغییر کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اگر چارچوب درست و مشخصی برای آموزش و پرورش کشور به وجود بیاید دولت ها نمی توانند برای نظام آموزشی سلیقه ای نظر دهند.

وی با بیان اینکه قشر فرهنگی کشور باید مورد حمایت قرار بگیرند، ادامه داد: در این جامعه اسلامی باید آموزش و پرورش را در اولویت طرح های مورد نظر خود قرار بدهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حمایت از مربیان را وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین وظایف مربیان نیز آماده کردن شرایط مطلوب برای دانش آموزان در فضای آموزشی است./880/203/ب1

ارسال نظرات