۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۷۹۸۳۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمایشی از شکوه و یکپارچگی ملت است

حجت الاسلام محمدزاده حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نمایشی از شکوه و یکپارچگی مردم و نظام اسلامی دانست و گفت: 22 بهمن روز نمایش قدرت و اقتدار ملت ایران در برابر دشمنانان قسم خورده است.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: حضور مردم در صحنه های مختلف اجتماعی انقلاب اسلامی در سالهای پیروزی انقلاب همواره جریان داشته است.

وی با بیان اینکه ‌این حضور نشأت گرفته از آگاهی آحاد جامعه در حمایت از نظام جهوری اسلامی است، ادامه داد: نکته مهم در این میان اهمیت حضور مردم در صحنه است که این حضور پرشور با آبروی سیاسی و اجتماعی جامعه ایرانی گره خورده است و از این رو باید همه باشند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نمایشی از شکوه و یکپارچگی مردم و نظام اسلامی دانست و گفت: 22 بهمن روز نمایش قدرت نظام اسلامی و اقتدار ملت ایران در برابر دشمنان قسم خورده این کشور و ملت است.

وی افزود: ملت با حضور در راهپیمایی به دشمنان اعلام خواهند کرد که در حفظ ارزشهای نظام جمهوری اسلامی تمام اقشار جامعه متحد و منسجم هستند و همچنان با اتحاد و در صف واحد آماده اجرای فرمان و دستورات مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه شبستر با بیان این‌که ملت ایران اسلامی قدردان نظام اسلامی هستند و با حضورشان اعلام خواهند کرد که اگر دشمن قلدری کند، جوابی که مقام معظم رهبری تکلیف کرده اند را خواهند داد، تصریح کرد: ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه و نظام الهی بوده و هستند.

وی با اشاره به یاوه گویی های اخیر آمریکا و اقدامات وقیحانه آنها، خاطرنشان کرد: این اقدامات در روز 22 بهمن با پاسخی کوبنده رو به رو خواهد شد، مردم در این روز فریاد صیانت و حمایت از انقلاب اسلامی ایران را سر خواهند داد تا دشمنان بدانند که این مردم هیچ گاه امام و رهبری خود را تنها نخواهند گذاشت.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه این انقلاب یک انقلاب مردمی است و با مردم خواهد ماند، گفت: دشمن در سالهای اخیر تلاش بسیاری کرد تا این پشتوانه مردمی را از این نظام سلب کند، اما به زودی دشمنان خواهند دید که این مردم از این نظام جدا نخواهند شد./854/302/ب2

ارسال نظرات