۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۸۰۰۶۲
فجر انقلاب؛

حضور مردم در راهپیمایی تجلی ایستادگی در برابر دشمنان است

امام جمعه بجنورد گفت: حضور باشکوه و به‌موقع اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تجلی ایستادگی و غیرت آنها در برابر عربده‌کشی‌های دشمنان است.
حجت الاسلام یعقوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم در این مراسم، اظهار کرد: یوم‌الله 22 بهمن بهترین هدیه و نعمت باری تعالی به مردم ایران است.

وی با بیان اینکه بیست و دوم بهمن‌ماه عید عزت، استقلال، کرامت و شخصیت انقلابی و اسلامی ملت ایران است، افزود: در این روز مردم ایران با سلاح ایمان و عقیده بر تمام کفر و استکبار و توطئه‌ورزی دشمنان پیروز شده و شخصیت واقعی خود را باز یافتند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی گفت: مردم ایران با دستان خالی اما ایمان راسخ و اراده‌ای استوار وارد میدان مبارزه با رژیم ستم‌شاهی شده و با حضور خود کاخ ستمکاران را به لرزه درآورند؛ زیرا در آن زمان هیچ‌کس گمان نمی‌کرد بتوان با فریاد الله‌اکبر بر تانک و مسلسل پیروز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب و نظام اسلامی اکنون ما در دنیا عزتمند، سرافراز و سربلند بوده و مردم هم به پاس این دستاوردها و خدمات، در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور باشکوه و دشمن‌شکنی داشتند.

رییس مجمع علمای استان خراسان شمالی افزود: در حالی که نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد مردم ما همچنان پرشور و شعور در صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام حضور پیدا کرده و ولایتمداری و ولایت‌محوری خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن جلوه‌ای از بزرگی و شکوه ایران اسلامی است، تصریح کرد: حضور باشکوه و به‌موقع اقشار مختلف مردم در این مراسم تجلی ایستادگی و غیرت آنها در برابر عربده‌کشی‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: درواقع حضور بی‌نظیر ملت ایران در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و ولایتمداری آنها، رمز ماندگاری و پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است./9314/202/ب2

ارسال نظرات