۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۴۸۰۲۲۴
آیت الله نابلسی:

انقلاب اسلامی ایران امید را به مستضعفان جهان بازگرداند

امام جمعه صیدای لبنان تصریح کرد که انقلاب اسلامی ایران سبب بازگشت زندگی به قلب امت های عربی و اسلامی و بازگشت امید میان مستضعفان جهان شد.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، درباره سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی همه معادلات سیاسی منطقه را بهم زد و زندگی را به قلب امت های عربی و اسلامی بازگرداند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران سبب بازگشت امید میان ملت های مستعضف جهان شد و آنان به این نتیجه رسیدند که می توانند بندها را پاره کرده و در برابر استکبار بایستند تا آینده خود را ترسیم کنند.

این عالم لبنانی تأکید کرد که ایران هم اکنون به یکی از مهمترین کشورهای منطقه مبدل شده و پرچم آزادی را به اهتزاز درآورده است و به مبارزه با پروژه های استعماری نوین می پردازد.

آیت الله نابلسی خاطرنشان ساخت: ایران در کنار ملت فلسطین ایستاده است تا این ملت به صبر و استقامت ادامه داده و ریشه رژیم صهیونیستی با بخشکاند. 

وی ادامه داد که جمهوری اسلامی ایران امروزه در کنار ملت های عراق، سوریه و یمنی قرار دارد که مورد هجمه تکفیری ها قرار گرفته اند./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات