۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۴۸۱۰۸۳
عضو ارشد تجمع علمای مسلمان:

تعلق انقلاب اسلامی به نسل‎های مختلف ایران/ ترامپ یک احمق وحشی است

رییس شورای اداری تجمع علمای مسلمان لبنان، مشارکت گسترده قشرهای مختلف مردم در تظاهرات 22 بهمن را نشان دهنده تعلق انقلاب به نسل های مختلف دانست.
شیخ حسان عبدالله رییس شورای اداری تجمع علمای مسلمان لبنان شیخ حسان عبدالله رییس شورای اداری تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسان عبدالله رییس شورای اداری تجمع علمای مسلمان لبنان در مراسم سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که از سوی این مجمع برگزار شد، گفت: سی و هشت سال است که نور انقلاب بر تاریکی فائق آمده و مستضعفان با این نور به جستجوی عدالت، آزادی، حاکمیت، عزت و استقلال می پردازند.

وی افزود: در سال های دور، از دولت اسلامی سخن می گفتیم اما همگان تأکید داشتند که اسلام توانایی برپایی دولت را ندارد و اگر در زمان پیامبر(ص) امکان تشکیل دولت اسلامی وجود دارد در عصر کنونی تحقق این مساله امکان پذیر نیست.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: این نظریه همواره مورد بحث قرار داشت تا اینکه عالمی انقلابی و مجاهد فریاد مبارزه با طاغوت و ظلم در ایران را سر داد و در برابر آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی و همچنین استکبار جهانی ایستاد.

​ایران به یک قدرت هسته ای مبدل شده است

حجت الاسلام حسان عبدالله با اشاره به استفاده استکبار جهانی از حاکمان کشورهای اسلامی ادامه داد که امام خمینی بزرگ، شعله دین که از سوی استبکار پوشیده شده بود را بار دیگر مشتعل کرد و به دور از هرگونه تفرقه گرایی، مسلمانان را به وحدت اسلامی دعوت کرد و نوید قیام مستضعفان را در سالروز امام زمان(عج) داد. 

وی خاطرنشان ساخت: امام خمینی سبب بازگشت اسلام به رهبری زندگی و سیاسی شد و سخنان ما تنها یک نظریه به شمار نمی آید و به تشکیک کنندگان می گوییم که یک دولت متمدن و پیشرفته در زمینه اقتصادی و  اجتماعی و سیاسی بر اساس اسلام تأسیس شده است.

انقلاب اسلامی وعده پیامبر اکرم است

عضو ارشد تجمع علمای مسلمان تأکید کرد: ایران بر خلاف اتهامات منتسب، در زمینه علمی به شدت پیشرفت کرده و به یکی از قدرت های هسته ای مبدل شده است. انقلاب اسلامی همان وعده و نوید رسول اکرم(ص) و امام کاظم(ع) به شمار می آید.

این روحانی لبنانی درباره برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در ایران گفت: میلیون ها ایرانی در سالروز پیروزی انقلاب به خیابان ها آمدند و نکته مهم نیز حضور نسل های مختلف در تظاهرات است به گونه ای که حتی کودکان نیز در تظاهرات حضور یافتند که نشان می دهد انقلاب تنها به نسل آن دوران تعلق ندارد.

استفاده از فتنه مذهبی علیه ایران

حجت الاسلام حسان عبدالله تبدیل سفارت رژیم صهیونیستی به سفارت فلسطین را از بزرگترین رخدادها توصیف کرد و افزود: امام خمینی(ره) زمینه ساز مقاومت اسلامی بود که بر ادعای حاکمان عرب مبنی بر شکست ناپذیری ارتش صهیونیستی خط بطلان کشید. دشمنان به شدت در حال توطئه افکنی علیه ایران هستند اما نه تحریم ها فایده ای داشته و نه تروریست های منافق و جنگ صدام و تهدیدها نتوانسته اثری داشته باشد.

وی درباره توطئه کنونی غرب علیه ایران تصریح کرد: استفاده از فتنه مذهبی با ادعای گسترش تشیع، فتنه نژادی بر اساس فارس خواندن ایران و مخدوش کردن اسلام اصیل محمدی بوسیله داعش و القاعده و جبهه النصره از ترفندهای دشمنان علیه اسلام و ایران است.

ترامپ یک احمق وحشی است

رییس شورای اداری حزب الله با اشاره به تهدیدات رییس جمهور آمریکا علیه ایران بیان داشت: ترامپ احمق وحشی در حالی ایران را تهدید به جنگ می کند که از پیامدهای این مساله آگاه نیست. وی می تواند جنگ را آغاز کند اما شکست در انتظار آمریکا خواهد بود. به نظر می رسد برخی عاقلان در دولت نسبت به سرنوشت خطرناک این جنگ به وی هشدار داده اند. 

حجت الاسلام حسان عبدالله با اشاره به فتنه مذهبی آمریکا گفت: آمریکا به گونه ای سخن می گوید که گویی اهل تسنن همپیمان این کشور به شمار می آید. بله؛ برخی حاکمان سنی همپیمان آمریکا هستند اما شهروندان سنی دشمنان واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند./980/ب901/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات