۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۴۸۲۸۷۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بی تفاوتی در برابر ستمگران زمینه تسلط آن ها را فراهم می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی جنگ دفاعی در مقابل ستمگران را مانند صلح طلبی دانست و گفت: بی تفاوتی در مقابل ستمگران و ظالمان زمینه تسلط آن ها بر جهان را فراهم می کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه در نخستین یادواره شهدای مهندسین بیرجند که در مسجد امام جعفر صادق(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: 12 هزار نوع میکروب و ویروس وجود دارد که این ویروس ها ریشه در نظام خلقت دارند.

وی با بیان اینکه هر چقدر بیمارستان ها افزایش پیدا می کنند بیماران هم بیشتر می شوند، گفت: نباید خام حرف زد و صرفا ایده آل سخن گفتن بدون اینکه راهکاری وجود داشته باشد مضر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آن چیزی که همواره به نفع مستکبران است خام حرف زدن و باور خام داشتن است، افزود: برای کسانی که در جهت هوا و هوس زاویه پیدا می کنند و در جوامع بشری طمع ایجاد می کنند و حق ویژه ای برای تسلط بر تمام دنیا قائل هستند دین و ایمان مهم نیست و به حقوق شهروندی پایبند نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: آن افرادی که از دین و اسلام فاصله گرفته اند مقصر تمام جنایت هایی هستند که در جهان مشاهده می کنیم، هر چقدر در مقابل مستکبر و ستمگر خود را ضعیف نشان دهیم آن ها نیز مانند گرگ برای تسلط بر ما شجاع می شوند.

وی ادامه داد: دشمنان قانون و مرزی ندارند و تنها راه نیز این است که در مقابل ستمگران مبارزه کنیم تا ریشه های فتنه که بر اساس هوا و نفس است از بین برود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی جنگ دفاعی در مقابل ستمگران را مانند صلح  طلبی دانست و خاطرنشان کرد: بی تفاوتی در مقابل ستمگران و ظالمان زمینه تسلط آن ها بر جهان را فراهم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان سوالی مبنی بر اینکه جرم ایران چه بود که دنیای شرق و غرب به وسیله صدام به این کشور حمله کرد، اظهار کرد: جرم ایران در دوران پهلوی تنها این بود که می خواست مالک کشور خود باشد و پایبند به ارزش های دینی خود و مستقل باشیم و این موضوع با تسلط بیگانگان به ایران سازوکاری نداشت.

وی افزود: دشمن در آن جنگ شکست خورد و بر خلاف تصور آن ها نظام اسلامی ایران که زمینه گذار ظهور امام زمان(عج) است مستقل شد هر چند بایت این استقرار هزینه های زیادی را دادیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان همان حرف هایی می زنند که در گذشته می گفتند و می خواهند با گفته هایی مانند اینکه گزینه ها روی میز است این ملت را بترسانند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: شهدا برای این کشور عزت ایجاد کردند و به برکت این عزت دشمنان از این ملت وحشت دارند و می ترسند، هرگز نباید گول وعده های دشمنان را بخوریم و باید دشمن شناسی خوبی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان هرگز قانع نمی شوند جز اینکه این نظام اسلامی دست از استقلال و عزت خود بردارد، اضافه کرد: انگلیسی ها نصفی از جمعیت آن موقع ایران را به صورت چراغ خاموش و با قحطی کشتند و در دوران پهلوی نیز درب حوزه های علمیه را بستند و گفتن نام امام حسین(ع) را ممنوع کردند./202/880/ب1

ارسال نظرات