۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۹۰۲۶۵
رهبر حزب مجلس وحدت مسلمانان پاکستان:

پیامد تشکیل ائتلاف نظامی سعودی نتایجی بدتر از جنگ افغانستان دارد

رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان اعلام کرد که ائتلاف نظامی سعودی با خواست آمریکا تشکیل شده است و نتایج آن بدتر از جنگ افغانستان خواهد شد.
علامه راجه ناصر جعفری رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، راجه ناصر جعفری رهبر حزب مجلس وحدت مسلمان پاکستان اعلام کرد که پاکستان کشوری است که جمهوری خوانده می‌شود ولی متاسفانه تصمیم‌ها بگونه‌ نظام پادشاهی گرفته می‌شود.

وی اظهارداشت که ائتلاف نظامی آل سعود به درخواست و اشاره آمریکا تشکیل شده است و یقینا نتایج آن اسفبارتر و بدتر از جنگ افغانستان خواهد شد.

رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین گفت: ما فرزندان پاکستان هستیم و برای جانفشانی در راه وطن خویش همیشه آماده بودیم و هستیم، ولی اینک که طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره منطقه شکست خورده است، آنها تصمیم گرفته‌اند که با ایجاد تفرقه بین مسلمانان آنها را دچار چالش و مشکل کنند.

علامه راجا ناصر افزود: تا کنون درحال پرداخت هزینههای سنگین جنگ با افغانستان هستیم و قطعا در صورت مشارکت در ائتلاف نظامی آل سعود مجبور به پرداخت هزینههای سنگین آن خواهیم شد.

رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین با اشاره به 80هزار قربانی مردم پاکستان در حملات تروریستی، از سیاستمداران خواست آن را سرلوحه کار خود قرار داده و بازهم کار اشتباه را تکرار نکنند./847/ب102/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات