۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۴۹۰۴۷۰
حجت الاسلام حاجی صادقی:

روحیه جهادی و انقلابی نیاز مهم حوزه است

جانشین نماینده ولی در سپاه روحیه جهادی و انقلابی را از نیازهای بسیار مهم و سرنوشت ساز حوزه علمیه خواند که در فرهنگ بسیج و توجه به دستورات رهبری وجود دارد.
حجت الاسلام حاجی صادقی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) همایشی به منظور تقدیر از ارکان گردان ها و اعضای شورای پایگاه های تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در این همایش، با تبریک فرا رسیدن ماه رجب عنوان کرد: فصل بندگی که با ماه رجب آغاز و با عید فطر به اوج خود می رسد و باید در این مدت بعد عبودی انسان تقویت شود.

وی افزود: روحیه جهادی و انقلابی از نیازهای بسیار مهم و سرنوشت ساز حوزه علمیه است و شاخصه روحیه جهادی و انقلابی خلاصه شدن در فرهنگ بسیجی و توجه به منویات مقام معظم رهبری است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: نظام ولایی یعنی تحقق یافتن حکومت دین به وسیله ی خلیفة الله، لذا با صراحت می گوییم تمرّد از ولی فقیه شرک است و ولی فقیه را مبیّن حکم الله می دانیم.

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه با مردود دانستن سخن برخی از افراد که می گویند «یا خدا یا مردم» اظهار کرد: قرآن و دین به ما می گویند «خدا با مردم» و این همان مردم سالاری دینی است که در حکومت ولایی تحقق پیدا می کند و اکنون در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به بهترین نحو تجسم پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در ادامه یاد آور شد: کسانی که نسبت به ولایت، تبعیت علی الاطلاق ندارند ودر قول و عملشان بر خلاف نظر رهبری عمل می کنند حق پذیرش مسؤولیت در حکومت دینی ونظام ولایی را ندارند.

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که باید سپاهی و بسیجی خرج انقلاب شود نه اینکه انقلاب را خرج خودش کند اظهار کرد: نباید انتظار داشت که به نظام ولایی و رهبری توهین شود و ما ساکت بمانیم، به مراجع توهین شود و در برنامه تلویزیونی از سکولاریسم دفاع شود و ما ساکت بمانیم چرا که سکوت ما در این گونه موارد با رسالت و روحیه بسیجی سازگاری ندارد لذا ما باصراحت اعلام می کنیم ما با اصلاح طلب سکولار نمی سازیم اما با اصلاح طلب ملتزم به ولایت فقیه مشکلی نداریم.

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه در پایان به تبیین شاخصه های رئیس جمهور منتخب پرداخت و گفت: ولایتمداری توأم با عمل، روحیه خدمتگزاری و نوکری نسبت به مردم و دوری از تجمل گرایی از مهمترین شاخصه های رئیس جمهور منتخب است./872/د102/ی

ارسال نظرات