۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۹۲۸۰۲
امام جمعه پردیسان:

رییس جمهور دولت دوازدهم باید انقلابی باشد

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این که ما انقلابی هستیم و رییس جمهور انقلابی می‌خواهیم، گفت: آحاد جامعه مسؤولانی می‌خواهند تا در برابر سلطه مقاومت کرده و آن را نابود سازند.
حجت الاسلام و المسلمین قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان قم، امروز در خطبه‏‌های عبادی سیاسی نمازجمعه پردیسان با بیان این که بهشت مشتاق متقین است، اظهار داشت: آیات قرآن کریم، شاخص‌های متقین را بیان کرده است، از این رو مردم موظف هستند بر اساس این شاخص‌ها رییس‌جمهور آینده کشور را انتخاب کنند.  

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با قرائت آیاتی از قرآن کریم، ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های انسا‌ن‌های متقی آن است که، این انسان‌ها چه زمانی که دارایی زیادی داشته باشند و چه زمانی که تنگدست باشند، از اموال و دارایی‌های خود انفاق می‌کنند.

امام جمعه پردیسان با تأکید براین که محصول بعثت پیامبر اکرم(ص) اسلام بود، خاطرنشان کرد: در اوایل بعثت‌ رسول خدا(ص) گمان می‌کردند اسلام مدت زیادی دوام نمی‌آورد، اما اسلام ماند و در عرصه کنونی مسلمانان بسیتری در سراسر جهان وجود دارد.

مدیر مرکز فقهی مدیریت اسلامی عنوان کرد: ایجاد اسلام هراسی در دنیا حاکی از افزایش روز افزون قدرت اسلام و میزان نفوذ اسلام در قلب‌های مردم جهان است.

وی در ادامه افزود: اسلام همواره زنده و جاویدان است و در سراسر جهان منتشر می‌شود، لذا مردم جهان از جوششی که اسلام دارد، مطلع هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این که ما انقلابی هستیم و رییس جمهور انقلابی می‌خواهیم، اظهار داشت: آحاد جامعه مسؤولانی می‌خواهند تا در برابر سلطه مقاومت کرده و آن را نابود سازند.

وی در ادامه با تأکید بر این که حرف اول را باید انقلابِ از جنس اسلام بزند، افزود: ما مسؤولانی می‌خواهیم تا اقتصاد انقلابی را پیاده‌سازی کرده و اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند.

امام جمعه پردیسان با بیان این که مردم انقلابی هزینه‌های بسیاری کرده‌اند تا شاهد اسلام‌گرایی مسؤولان باشند، ابراز داشت: اگر کسی می‌خواهد به مردم خدمت کند باید با شعار اسلام‌گرایی وارد شود و همزبان با رهبر معظم انقلاب باشد.

وی با اشاره به شش کاندیدایی که توسط شورای نگهباه تأیید صلاحیت شده‌اند، تصریح کرد: مردم باید به کسی رأی دهند که بتواند به صورت کامل از رهبر معظم انقلاب تبعیت کرده و اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند، لذا مردم با بررسی کارنامه‌های این افراد، با بصیرتی کامل به پای صندوق‌های رأی بروند./878/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات