۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۹۵۷۲۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کشور با مدیریت کارآمد اداره می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم امروز نیاز به آقا بالا سر ندارند بلکه می خواهند دولت در خدمتشان باشند، باید با مدیریت کارآمد کشور را آباد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه های خراسان جنوبی اظهار داشت: در انتخابات آینده باید به کسی رای بدهیم که بتواند انقلاب اسلامی را که یک امانت الهی است را حفظ کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در کشور عده ای به دنبال تشنج آفرینی هستند، گفت: دولت ها باید به دنبال پیاده کردن قانون اساسی در جامعه باشند و تلاش خود را در این زمینه به کار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به اشخاصی در انتخابات رای داد که دلسوز مردم باشد، افزود: اگر در انتخاب کردن افراد در انتخابات انگیزه های نفسانی و طمع پست و مقام باشد شرک است.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: ایران سال های سال گرفتار استبداد بوده و امروز نیز عربستان سعودی یکی از کشورهایی با حکومت پادشاهی است که مردم متاسفانه هیچ گونه دخالتی در سرنوشت خود ندارند.

وی ادامه داد: رژیم سابق ایران برای تحقیر مردم قانون کاپیتولاسیون را تصویب کرد اما با انقلاب اسلامی این ننگ و ذلت را شکست و مردم سالاری دینی را به وجود آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم امروز نیاز به آقا بالا سر ندارند بلکه می خواهند دولت در خدمتشان باشند، باید با مدیریت کارآمد کشور را آباد کرد./880/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات