۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۴۹۵۸۰۰
آیت الله دستغیب:

مدیران انقلابی نقش ارزنده ای در موفقیت های استان فارس دارند

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: مدیران انقلابی استان فارس با استفاده از رهنمودهای رهبری توانستند موفقیت‌های ارزنده‌ای برای استان فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی رقم بزنند.
تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز به نقل از روابط عمومی تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، آیت‌الله سیّد علی‌اصغر دستغیب در آیین گشایش فاز دوم پروژه بزرگراه و تونل‌های کوهسار مهدی(عج) گفت: شیراز را باید بهشت گمشده نامید زیرا بسیاری از مسئولان و مدیران این شهر با نیت پاک و گام‌های استوار در راه خدمت به مردم این دیار تلاش می‌کنند و تاکنون کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه امیدوارم خداوند این خدمات را از آنها بپذیرد، افزود: چنین خدماتی به مردم، ذخیره آخرت برای مدیران است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سال‌های گذشته استان فارس در مقایسه با دیگر استان‌های کشور وضعیت مناسبی نداشت و جایگاه این استان در رتبه 27 کشور قرار داشت، تصریح کرد: این در حالی بود که مردم شیراز و استان فارس شایستگی و لیاقت وضعیت بسیار بهتری نسبت به وضع موجود در آن زمان را داشتند.

آیت‌الله دستغیب با بیان اینکه مردم و مدیران استان فارس آنچه را داشتند بازیافتند و آنچه خود داشتند از بیگانه طلب نکردند، خاطرنشان کرد: همت و عزم همگانی و مدیریت جهادی در استان فارس به ویژه در شهر شیراز در راستای هدف مقدس سازندگی هدایت شد و مدیریت انقلابی دستگاه‌هایی مانند شهرداری، قرارگاه خاتم‌‌الانبیاء و غیره آثار و برکات بسیاری برای استان به دنبال داشت که امروز همگان شاهد آن هستند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به اینکه سفر استانی مقام معظم رهبری در سال 1387 نقطه عطف این تحول بود، بیان کرد: استان فارس و شهر مقدس شیراز با استفاده از رهنمودها و بیانات رهبر معظم انقلاب به تدریج به نقطه‌ای رسید که امروز در سطح بالایی قرار گرفته و چنین اقداماتی برای رسیدن به جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) ضرورت دارد.

وی از زحمات تمام کسانی که برای تحقق جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: رسانه‌های جمعی باید این تلاش‌ها و خدمات را منعکس کنند و به اطلاع مردم و شهروندان برسانند تا در جامعه امید و نشاط گسترش یابد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمامی اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری شیراز در سال‌های اخیر در حالی انجام شد که کشور در اوج تحریم‌ها قرار داشت، عنوان کرد: مدیران انقلابی ما با اعتماد به نفس، نشاط، اخلاص و صداقت و همبستگی توانستند موفقیت‌های ارزنده‌ای برای استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی رقم بزنند.

شهردار شیراز، نیز در این آیین امروز را برای مردم شیراز روزی به یاد ماندنی دانست و اظهار کرد: برای اجرای این پروژه نه تنها شهرداری بلکه شورای اسلامی شهر شیراز، قرارگاه خاتم‌الانبیاء، دانشگاه شیراز، اصحاب رسانه استان و مردم خوب شیراز سهم دارند و همدلی تمام این بخش‌ها سبب به ثمر نشستن این پروژه بزرگ شده است.

علیرضا پاک‌فطرت، با اشاره به اینکه یکی از محاسن این پروژه استفاده از مشاوران بومی و معرفی آنها به کشور است، افزود: این موضوع سبب تقویت اعتماد به نفس در آنها می‌شود به نحوی که پروژه‌های بزرگ در دیگر استان‌ها و حتی کشورهای همجوار اجرا کنند.

بنا بر این گزارش، در پایان این آیین از جانبازان سرافراز دوران 8 سال دفاع مقدس تجلیل شد./101/825/ب1

ارسال نظرات