۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۹۶۴۸۶
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

اصلح، فردی است که پاسدار ارزشهای دینی و انقلابی باشد

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه فرد اصلح دارای ویژگی ها و شاخصه هایی است، گفت: توجه به فرمایشات رهبری بهترین ملاک در انتخاب اصلح است، فردی اصلح است که پاسدار ارزشهای دینی و انقلابی باشد.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان داشت: برگزاری این انتخابات باید با حفظ امنیت و آسایش مردم جامعه صورت گیرد.

وی با اشاره به تلاش برخی در راستای دو قطبی کردن جامعه در جریان انتخابات، افزود: بخشی از این دوقطبی کردنها کار دشمنان انقلاب است، دشمن برای ایجاد شک و شبهه در جامعه و مقابل هم قرار گرفتن کاندیداها برنامه ریزی می کند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان اهمیت و ضرورت حضور مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: هدف دشمن از دوقطبی کردن جامعه کمرنگ کردن این حضور مردمی در صحنه است.

وی با یادآوری به بیانات و فرمایشات رهبری در جریان انتخابات و ضرورت حضور حداکثری مردم در این راستا، بیان داشت: حجت بر همه تمام است و مسؤولان و مردم نباید سهل انگاری و بی دقتی را در پیش گیرند و زمینه را برای نفوذ دشمن فراهم کنند.

حجت الاسلام میناپور در ادامه توجه به شعارها و عملکرد کاندیداها را امری مهم در انتخاب اصلح دانست و بیان کرد: در این راستا متوجه خواهیم شد که کدام فرد پاسدار ارزشهای دینی، ولایت پذیر و هدف از رسیدن به جایگاه ریاست جمهوری خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب ملاک و معیار انتخاب فرد اصلح است، خاطرنشان کرد: گفتار، رفتار و شعار برخی کاندیداها نشان دهنده توجه به خارج کشور است و این گونه تفکر نمی تواند در رشد و ارتقای وضع کشور در زمینه های گوناگون نقش آفرین باشد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان اظهار داشت: در سایه توجه به فرمایشات رهبری با دقت، بصیرت و ولایت مداری می توان پای صندوقهای رأی رفت و فردی را که دارای روحیه جهادی و پاسدار ارزشهای دینی، شهدا و آرمانهای انقلاب است را برگزید.

وی شرکت در انتخابات را فریضه و عبادت خواند و گفت: غفلت کردن در انتخاب اصلح و بی تفاوت بودن به جریان انتخابات به این معنا است که تکلیف خود را ادا نکرده ایم و باید پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام میناپور اظهار داشت: ملت ایران اسلامی همچون سالهای پیش با حضوری در سایه بصیرت و آگاهی پای صندوق های رأی می آیند و با رأی خود در زمینه پاسداری از ارزشهای دینی و انقلابی گام بر می دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه بصیرت انتخاب مردمی دولتی انقلابی و ولایی تشکیل شود که در راستای رفع مشکلات مردم، اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان با همتی والا به این مردم انقلابی خدمت کند./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات