۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۴۹۷۱۸۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسأله عدل و ظلم امروز جنبه بین المللی پیدا کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسأله عدل و ظلم امروز جنبه بین المللی پیدا کرده است، گفت: از تمام ادیان الهی از سراسر جهان هر سال در روز اربعین حسینی با پای پیاده به کربلا می روند و این همان کسانی می باشند که دنبال عدالت طلبی هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، فرزند حضرت آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: وقتی که جامعه بشری از تمام ناحیه ها در تنگنا قرار گرفت و تمام راه ها بسته شد تنها یک راه امید باقی می ماند که آن را انبیای الهی وعده داده اند.

وی گفت: آنچه که امروز در شناخت امام عصر(عج) از نظر بحث های علمی، کلامی، تحقیقی و تخصصی انجام می شود اجتناب ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه علم در همه جا ضرورت دارد و جامعه بدون علم نمی تواند کاری را انجام دهد، افزود: هر چند علم امروز در همه جا ضروری است ولی علم به تنهایی کافی نبوده و نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اگر فردی بسیاری از بحث ها و موضوعات فنی را بداند اما مجاهد فی الله نباشد نمی تواند بحث های استدلالی را بفهمد.

وی با بیان اینکه اگر تقوا نباشد بصیرت برای کسب علم به وجود نمی آید، ادامه داد: یکی از اهداف برای ظهور امام زمان(عج) اغنای نفسانی مردم است و بحث های علمی اغنا کننده جامعه نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسأله عدل و ظلم امروز جنبه بین المللی پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: از تمام ادیان الهی از سراسر جهان هر سال در روز اربعین حسینی با پای پیاده به کربلا می روند و این همان کسانی می باشند که دنبال عدالت طلبی هستند./202/880/ب1

ارسال نظرات