۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۹۸۰۹۶
میرسلیم در تبریز:

انقلاب اسلامی در سایه تهدیدها و تحریم ها خودکفا شده است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانشجویان تبریز با تأکید بر این‌که رفع مشکلات کشور تنها با اتکا به توان داخلی میسر می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی در سایه تهدیدها و تحریم های سخت خودکفا شده است.
میرسلیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدمصطفی آقا میرسلیم، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز که در تالار وحدت برگزار شد، با بیان این‌که تمام مشکلات کشور به دست جوانان متخصص و تحصیل کرده قابل حل است، اظهار داشت: دولت باید رویکرد درون‌گرایی داشته باشد.

وی با بیان این‌که درون‌گرایی به معنای باور " ما می توانیم" خاطرنشان کرد: ما خود می‌توانیم از پس مشکلات خود برآییم، نه اینکه خود را تحقیر کنیم؛ ما نمی‌گوییم که درها را ببندیم، قطعا باید بر مبنای اقتدار با جهان تعامل داشته باشیم، اما در جریان مذاکرات برجام شاهد بودیم که طرف مقابل به دنبال امتیازگیری حداکثری از ایران بود.

میرسلیم با اشاره به این‌که نتیجه مذاکرات افزایش واردات به کشور و عدم توجه به داشته‌های درونی کشور بوده است، تصریح کرد: دست در دست جوانان می‌توانیم صادرات علمی و خدماتی داشته باشیم، حتی اگر سخت ترین تحریم ها را هم بر ما تحمیل کنند؛ ما با اتکا به توان جوانان، از مشکلات عبور خواهیم کرد.

وی با ابراز تأسف از این‌که دولت آب آشامیدنی مردم را نیز به برجام ربط داد، یادآور شد: بنده به صحنه‌ انتخابات آمدم چون اعتقاد راسخ به توانایی‌های جوانان تحصیل کرده و متخصص دارم، بر این باورم که رفع مشکلات کشور تنها با اتکا به توان داخلی میسر می‌شود، چنانکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز در سایه خودباوری حاصل شد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که انقلاب اسلامی در سایه تهدیدها و تحریم های سخت خودکفا شده است، گفت: بدون نیاز به خارجی آنچه نیاز بود جوانان ما ابداع و تولید کردند، باز هم می‌توانیم، اگر امروز به این اقتدار رسیدیم؛ به دلیل آنست که دشمنان از قدرت انقلاب اسلامی هراس دارند.

وی ادامه داد: بدخواهان انقلاب هر روز در مقابل قدرت موشکی ناله سر می‌دهند؛ اگر امروز شاهد توانمندی پیشرفته موشکی در کشور هستیم؛ باید دانست که امروز حاصل تلاش جوانان در اوایل دهه شصت را مشاهده می کنیم، دیگر عرصه‌ها را نیز می توانیم با مدیریت جهادی و انقلابی تعالی بخشیم.

میرسلیم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند ۲۰۳۰ اظهار داشت: من پای حق مردم می ایستم تا پای جان، اما بی احترامی نمی‌کنم؛ از سال ۸۳ درباره آینده آموزش و پرورش، تعالی علمی و اعتلای اجتماعی کشور اسناد متعددی تدوین شد؛ که حتی یک مورد این اسناد اجرایی نشد، در عین حال به یک باره سند ۲۰۳۰ یونسکو بدون اینکه فاش شود، اجرایی می شود.

وی با بیان این‌که سند ۲۰۳۰ نکات مثبتی هم دارد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد، گفت: آن چیزی که هرگز نباید اجرا شود؛ این است که مبانی تدوین این سند به لحاظ فکری بر مبنای سکولاریسم است و در این سند جایی برای اعتقادات اسلامی وجود ندارد، در این سند، مفاهیمی چون خدا، اعتقادات، اسلام، قرآن، اهل بیت و عدالت جایگاهی ندارند./935/ ۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات